Nu hänger ja ej me, du vet data o jag, finns det nån enklare förklaring
Han antar utmaningen, fixar du fram hojen gör han det säger han.
(betänk att han käkar ganska mycket när han är på donken, särskilt om det är gratis)
han kunde lyfta sin gamla 636a i 180 utan koppling och xztazy's SV1000 i 130 utan koppling. Gixxern wheelar han ganska bra med, lyfter den ganska lätt i 240 utan koppling..stunthjulningar i långsam fart är borträknat härifrån, men han pysslar inte med sådant heller..
han är rädd om kopplingen och ser ingen anledning att ens använda den..oavsett hoj.
noterat, f ö kanske det var ett (upp)köp, in med katterna igen så det blir liv i tråden; )Va de bara jag som reagera på att snubben bytte ner sig 24år i ålder på bruden?
Är det bara jag som har problem med att lägga foten på bakbromsen vid wheelie? Inte att trampa, utan bara ha foten där i "stand-by" typ. Antagligen är jag inte vig nog i mina fotleder, för det är nästan omöjligt. Lyfter oftast foten en aning dom få gånger jag ska använda bakbromsen i vanlig körning.
Är det bara jag som har problem med att lägga foten på bakbromsen vid wheelie? Inte att trampa, utan bara ha foten där i "stand-by" typ. Antagligen är jag inte vig nog i mina fotleder, för det är nästan omöjligt. Lyfter oftast foten en aning dom få gånger jag ska använda bakbromsen i vanlig körning.
Visst det går att få upp den utan koppling har själv gjort det, men det men jag får inte upp han specielt högt (det få gånger jag gjort det)
Och ser absolut ingen som helst anledning att dra upp den utan koppling finns inget som är posetivt med det..
Och ang slitaget på kopplingen så sliter det obetydligt lite så de märks nog inte äns...
Men visst på hans 1000 går det ju hur bra som helst att inte använda koppling på om man ska köra powpow wheelies som ha gör,
Men nu är det faktist stunt forumet vi pratar i och här kopplar vi oavsett.
bangar du hamburgaren alltså? ^^
Nej det har jag inte sagt men då ska han dra upp den på minst 2an
Tänkte han skulle fått visa igår på bulten men dom han dra innan vi kom dit, men det kommer väl fler tillfällen
han brukar ligga på 3an eller 4an..
Va de bara jag som reagera på att snubben bytte ner sig 24år i ålder på bruden?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|