RebeX
THE Ninja
Respekt av många på sh, då du verkar ha både körkort & egen hoj
Haha tack så mycket=) och jo, jag e väl en av få som verkligen äger sin hoj, många "lånar" ju sina av banken och kortet har jag, iaf ett tag till!
Respekt av många på sh, då du verkar ha både körkort & egen hoj
Haha tack så mycket=) och jo, jag e väl en av få som verkligen äger sin hoj, många "lånar" ju sina av banken och kortet har jag, iaf ett tag till!
Jag äger min hoj, försäkrar den på mig själv och kör helförsäkrat Har alltid gjort med både bilar och o motorcyklar.
Way to go! Det gillar vi Samma för min del, och alla mina fordon och dylikt är försäkrat på MIG! Det är mina saker, även på pappret
Men rent krasst är det ju så att många lånar till å köpa hoj, vilket såklart e förståligt, jag har inte tillräckligt med ro i kroppen för att ta ett lån, så jag sparade ett tag å köpte en gammal istället, men den går å ha kul med den med, även om man dreglar efter nyare hojjar såklart. Har fixat en massa på den nu och ökat på värdet på den med ett par tusenlappar iaf, alltid något
Samma här, jag lägger hellre 30k på en äldre hoj och tankar ofta än att låna 80k och få veck i pannan varje månadsslut amorteringen kommer. Sen att skenförsäkra tycker jag är rent fegt. Framförallt när så många gör det och ingen vågar stå för det.
Samma här, jag lägger hellre 30k på en äldre hoj och tankar ofta än att låna 80k och få veck i pannan varje månadsslut amorteringen kommer. Sen att skenförsäkra tycker jag är rent fegt. Framförallt när så många gör det och ingen vågar stå för det.
Jag kan med gott samvete säga att jag hade lätt kunnat tänka mig en nyare literhoj, trafikförsäkrad på farsans eller farfars namn. Utan dåligt samvete.
Det där är nog ett av de grymmaste stunten jag sett.Har ni svårt att få upp den (hojen alltså) kan det vara bra att öva med barlast:
Det där är nog ett av de grymmaste stunten jag sett.
hej! har oxå en 600f, en 93a, e inte så bra på det här med wheelie så du har säkert fått bättre hjälp redan, men jag kör från mer elelr mindre stillastående till 6000rpm, full rulle, släpper å ger fullt igen å då kommer min upp lätt å smidigt. Den e lite framtung så när man väl fått upp den kan den va lite vinglig, man får parera det lite å börja med låga wheelies. Vill du den ska bli lättare å få upp kan du dreva om den, byt framdrev, det räcker, original e 15T, byt till 14, gör rätt mycket på sig. Lycka till!
jag kopplar inte upp min 600f, vad får jag då?
Hela stuntet går ut på att överhuvudtaget få dit henne på cutsen och sen se om den håller
Äh, kila fast cutsen mellan skinkorna på henne så kommer hon sitta där hur stabil som helst.
Intressant är dock att de kör utan skydd what so ever, visst att man kanske måste flå en hel ko enkom för att ha något att klä henne med och att det tar tid att specialbeställa en sådan, men en fakkin störtkruka kan man väl ändå ha...
Mofos
Kärringen må vara enorm, men hennes skalle är väl inte så tjock?bra att du skrev det så jag slapp, men tror du det finns hjälm för så tjockskalliga?
Kärringen må vara enorm, men hennes skalle är väl inte så tjock?
Även om den hade varit det så hade man kunnat få henne en hjälm, "fat is mobile" om vi säger så ^^
Påminner mig om American Giggolo, väntar bara på att höra någon skrika "That bitch is HUGE!"haha jo det må vara sant, men kolla sicen på hennes huvud=P
jag kopplar inte upp min 600f, vad får jag då?
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|