Ja, eller så kopplar du upp den i 190 så slipper du först ligga i 240 och sedan sänka ner hastigheten.
Hur gör du om du vill göra något annat än motorvägswheelies? Gungar upp den i 100 för att sedan sänka ner hastigheten till 50?
Så är det igång.
Som jag skrev det kommer komma folk som säger at jag har fel osv för dom tror bara på sitt sätt och vägrar se att det finns alternativ som funkar lika bra som deras sätt.
Som jag sa så ska jag köra i 50 på bakhjulet med min vilket INTE tilltalar mig men om jag skulle försöka så skulle jag inte kunna ha högre varv än..4000 (obs gissar nu) för kunna ha den låga hastigheten på 1an på bakhjulet. PGA orginaldrevningen.
Ni som stuntar glömmer bort att ni har bakdrev stora som tefat som gör att ni har styrkan och helt andra hastigheter när ni har tex 1an i osv.
Vi snackar orginal drevning och orginal hoj nu.
Sen borde du veta om det faktumet med fartvind osv som vi som köra lite snabbare måste räkna med.
Ligger man i 200+ så kan man surfa på fartvinden.
Att stunta med stunthoj med den drevningen i låga hastigheter går INTE att jämföras med orginalhojar...hur mycket ni än vill det.
Har aldrig varit med om folk som har så stora egon som "ni" har då du väljer att använda frasen "som vi gör" vilket antagligen menas du och resten av dina stuntpolare.
Ni är jätteduktiga på det ni gör med era hojar och ERA förutsättningar med klanka ner på alla som inte gör eller kör som er eller väljer att göra som ni säger...det är bara skrattretande.
Nästan patetiskt, inbördesbeundran..slå upp det ordet så borde det finnas bild på dig :=)
Om du är så jävla vass på stunta våga anta min utmaning då.
Kör min hoj med som den är nu i 30-50km/tim på bakhjulet en långre sträcka utan att klota.
Klotar du så kostar det dig 110 000:-.
Vågar du anta utmaningen eller är du får feg? Visa vad du kan och att det inte bara är munnen din som snackar.
Last edited: