"XX gör det för lite fikabröd"

BJN

Avliden medlem
Gick med
1 Aug 2008
Hoj
Suzuki SV 1000 S 2004, Triumph Thruxton 2005
Jag skulle vilja påstå att en människa som på fullt allvar lägger skorpor i sin "bullpåse" är helt fel ute.

Det måste vara något smaskigt med mycket kräm i,inte torrt och knaprigt.

En genuin bullpåse är bara "bulle" ,inget helhetskoncept alá happy meal med tillhörande dryck.

Hade det varit jag som fått den påsen så hade fått en faktura som tack :mad:

Du har väl inte ändrat dig från ditt underbara uttalande från 2006? :)
"Öl och sprit är en annan sak,då visar man att man bryr sig om personen i fråga och har förståt vad den behöver"

Det är ju huvudet på spiken. När jag byggde hus och försökte muta hantverkarna med pengar var det nobben direkt. När jag sa: " Är tapetseringen klar på lördag så har ni varsin hela Absolut". Å då var det som tidigare varit omöjligt plötsligt inga problem alls.

Muraren var ännu lättare att muta med vodka för han drack ö h t inte vatten för "det är sånt som båtar kör i."

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Du har väl inte ändrat dig från ditt underbara uttalande från 2006? :)
"Öl och sprit är en annan sak,då visar man att man bryr sig om personen i fråga och har förståt vad den behöver"

Det är ju huvudet på spiken. När jag byggde hus och försökte muta hantverkarna med pengar var det nobben direkt. När jag sa: " Är tapetseringen klar på lördag så har ni varsin hela Absolut". Å då var det som tidigare varit omöjligt plötsligt inga problem alls.

Muraren var ännu lättare att muta med vodka för han drack ö h t inte vatten för "det är sånt som båtar kör i."

Nja ,numera är jag småbarnsförälder....så nu dricker jag bara för att få sova :D

Men jag hävdar att någon som på fullt allvar ger någon skorpor som tack borde kölhalas :mad:

BJN

Avliden medlem
Gick med
1 Aug 2008
Hoj
Nja ,numera är jag småbarnsförälder....så nu dricker jag bara för att få sova :D

Men jag hävdar att någon som på fullt allvar ger någon skorpor som tack borde kölhalas :mad:

Jag är storbarnsförälder (20 resp. 25) men dricker också mest för att få sova. :) I övrigt håller jag med dig.:D

Elffors

Tibnor är min speedshop...
Gick med
21 Aug 2008
Hoj
, Redskapsmotoriserad herrcykel, o en kompressormatad gjutjärnsräser!
Igår skulle jag betala en jobbarkompis som hade jobbat några timmar övertid med grejer till mig, med en laphroaig.
Klämt under armen liggandes horisontalt kommer jag inte mer än halvvägs över parkeringen innan röret tiltar framåt och flaskan glider fram mot locket.
Locket öppnas o flaskan går i tusen bitar mot asfalten.

Då står man där som en dumstrut luktandes som en hästtjuv doppad i tjära o fjäder, med insikten om att priset som sved lite lite grann gick från x till 2x:gnissla

BJN

Avliden medlem
Gick med
1 Aug 2008
Hoj
Igår skulle jag betala en jobbarkompis som hade jobbat några timmar övertid med grejer till mig, med en laphroaig.
Klämt under armen liggandes horisontalt kommer jag inte mer än halvvägs över parkeringen innan röret tiltar framåt och flaskan glider fram mot locket.
Locket öppnas o flaskan går i tusen bitar mot asfalten.

Då står man där som en dumstrut luktandes som en hästtjuv doppad i tjära o fjäder, med insikten om att priset som sved lite lite grann gick från x till 2x:gnissla

Å fy fan sånt får ju bara inte hända.

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...