Kör du med racefit?
Det blir nog en sån!
Nej du... Själv har jag ett Yoshimura TRC slip-on som jag tog hem från USA.
Skulle jag handla idag skulle jag kolla på GPR's burkar.
Jag vill att hojen ska se smidig ut och ha ett bra ljud: slipon och luft
Jag vill ha bättre ljus.
Jag vill sitta lite mer sportigt.
Jag vill ha mer buskänsla.
Jag vill ha en hoj som inte ser ut som 99% av resten av hojarna.
Varför köpte jag då inte en beggad hoj eller annat märke eller färdig moddad?
Är Yamatönt och att köpa en ny hoj för 100' eller köpa en beggad för typ 90? Dessutom drar jag momsen på företaget då jag använder den som arbets/uthyrningshoj...
italienskt skit ..
Klart man ska ha ny om man kan, håller med, och ha den på firman är ännu bättre. Funderade själv på om det går. Du kanske till och med kan köpa en magkåpa, och sätta firmadekaler på den.
Det blev en sån här slipon!
Bra val. verkar som alla vill ha akra slipon. kan lova att racefit är väldigt underskattat. du ville ha motogp stuk o ljud. grattis nu har du det. kan bara säja att utan insats blir du inte populär!!!!!! montera så får ja höra sedan va du tyckte. grattis og till ny hoj o lycka till mä moddarna
Vet att det surrats lite löst om en FZ1 träff tidigare men som blev lite haltande..
Min FZ1 07a med PC3, Yoshi slip-on, Ivans Performance FCE, O2-Eliminator, nyservad & mappad (Andersson Turbo) och klar till vinterns varmgarage med batteriladdare är iaf JÄVLIGT hungrig på att köra ifrån er andra...
Finns intresset att bli ifrån åkt ??
Maj / Juni ???
Tack, hittade den här videon som fick mig att bestämma mig! Det bästa är att man fick välja att köpa till insatsen! Normalt sett medföljer ju den men inte med denna
http://www.youtube.com/watch?v=CEzzb5GFXow&feature=youtube_gdata_player
Ett krav var att det skulle vara smut men Akra mfl är ju nästan lika stor som orginal...
Vad har du gjort med din bakdel förresten?
Vet att det surrats lite löst om en FZ1 träff tidigare men som blev lite haltande..
Min FZ1 07a med PC3, Yoshi slip-on, Ivans Performance FCE, O2-Eliminator, nyservad & mappad (Andersson Turbo) och klar till vinterns varmgarage med batteriladdare är iaf JÄVLIGT hungrig på att köra ifrån er andra...
Finns intresset att bli ifrån åkt ??
Maj / Juni ???
Det där e bara vad motorjournalisterna spekulerar den nya fz1 kommer att se ut som
Jasså? Tycker bilden ser lite väl bra fejkad ut för att bara vara spekulationer.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|