Bosse!
Medlem
Okej, kul det funkar nu då till slut . Sa han vad det var som hade gått fel?
Hur var det, gjorde du andra mods i samband med flashningen? De flesta som gjort det märker ju stor skillnad. Kanske svårt att värdera om det nu var din första runda för året..
Japp, mycket skönt Han sa inte mer än att det han hade gjort skulle ha fungerat. Jag misstänker att han gjort något fel, ev. utan att veta om det. Kan inte minnas att jag läst en enda negativ kommentar om Vcyclenut tidigare så det är nog inte vanligt i alla fall.
Jag gjorde inget utöver flashningen. Jag hade även PCV och mapp sen tidigare (samt K&N-filter och slipon då).
Har läst en del själv tidigare och precis som du säger så märker ju många en väldig skillnad (framförallt de som kör Ivans flash och mapp, men de har ju också betalat en hel del pengar så det är väl lättare att motivera för sig själv då).
Jag upplevde att hojen överlag kändes bättre men det var ju också första turen så jag får utvärdera mer framöver. Är det bara det minsta bättre med gasen (vilket jag är rätt säker på att det är) och även restriktionerna på 1-3 (lär märkas nästa gång man kör KNIX då den tvekat ur hårnålarna) så är jag nöjd