Var ute ytterligare 2 timmar igår. Min lilla arsle känner att jag behöver tjockare dyna. Funderar beställa från
Sarge i UK.
Köpte min FZ-1 i sensomras, efter de första turerna började jag också leta sadel då standard är som en kyrkobänk, min bakdel var milt sagt ömmande... Efter ett par dagar så acklimatiserade sig min bakdel och nu har jag inga problem. Med det vill jag säga att du kanske ska låta din bakdel få en chans att acklimatisera sig innan det blir dyra pengar för en ny sadel.
Där sitter inte ett sånt där ais-system på den då som fz1 har? Låter värre än landstigningen i normandie..Har varit ute o kört ett par mil idag i det fina vår vädret. Hojen går riktigt bra.
Där sitter ett Akrapovic-helsystem på hojen, men det verkar inte vara rätt inställd mapp för det plödrar o smäller när man släpper gasen osv. Förstår ju att det är bänkning som gäller om man ska optimera den. Men undrar om där finns någon färdig "Akrapovic-mapp" man kan lägga in(Snål-varianten) ?Är det närmaste Yamaha-verkstad som gäller eller går det att fixa på annat sätt?
Mvh Daniel
Den är flashad med ECUnleashed
Min kedja var för hårt spänt och och jag sa det till dem. Den justerades på 100 mila servicen.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |