Någon som sett/hört GPR Deeptone live?
Gillar att den ser ut som en tjock larv, verkar sitta riktigt fint på MT-09.
ABS tror jag alla har men traction control är nytt för i år.Är det någon skillnad mellan årsmodellerna förutom färgerna? ABS på alla?
Ska byta hoj till nästa år och MT-09 är en av kandidaterna, länsar blocket dagligen redan nu och en tanke som har slagit mig är att det finns ganska många till salu som har gått ganska lite.
Ni som äger en, eller säljer en, vad tror ni det beror på? Är det den mjuka framgaffeln eller nyhetens behag som lagts sig? Är sugen på en, men när många säljs så blir jag fundersam..
Ska byta hoj till nästa år och MT-09 är en av kandidaterna, länsar blocket dagligen redan nu och en tanke som har slagit mig är att det finns ganska många till salu som har gått ganska lite.
Ni som äger en, eller säljer en, vad tror ni det beror på? Är det den mjuka framgaffeln eller nyhetens behag som lagts sig? Är sugen på en, men när många säljs så blir jag fundersam..
Tjenare goa lirare, hämtade ut min demo -16 hoj från lugnets mc center här i borås, rullat en 120 mil på ett par körbara dagar mellan jobb och annat, fyfan vilket jäkla go hoj
Det jag måste fixa direkt är ju dock att rensa bakdelen har ni några bra tips på sådant?
Hallå alla som e skruvmästare...
jag har precis satt på en Akra Carbon, men jag undrar om man måste mapps om den då ?
jag har Ecu Flashat den men det var för "original avgasystemet"
men vad händer om jag inte mappar om den igen ?
Nope. Orginal.
Som sagt, den går inte så snålt att den spikar. Och den går inte varmt.
Stiften ser inte snåla ut heller. (inte ljusa / vita)
Så en liten del av mig säger att återförsäljare mer än gärna säljer mappning
MEN!! Vill du få ut så mycket effekt som möjligt ur ditt helsystem är det mappning som gäller!
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|