Polaren ska köpa hoj så han ville jag skulle prova den iofs en xsr 900 men det ska vara samma chassi som mt-09 sa återförsäljaren. Vid 200km/h så börja hela hojen att vobbla och toppfarten var 224 km/h. Är det därför dom har strypt ner den för att chassit är så dåligt ? Är det fler som har upplevt vobbel ? I mitt tycke så är det märkligt att Yamaha släpper ut en hoj med så dåligt chassi
Polaren ska köpa hoj så han ville jag skulle prova den iofs en xsr 900 men det ska vara samma chassi som mt-09 sa återförsäljaren. Vid 200km/h så börja hela hojen att vobbla och toppfarten var 224 km/h. Är det därför dom har strypt ner den för att chassit är så dåligt ? Är det fler som har upplevt vobbel ? I mitt tycke så är det märkligt att Yamaha släpper ut en hoj med så dåligt chassi
Kollade du fjädringen nåt innan du åkte?Polaren ska köpa hoj så han ville jag skulle prova den iofs en xsr 900 men det ska vara samma chassi som mt-09 sa återförsäljaren. Vid 200km/h så börja hela hojen att vobbla och toppfarten var 224 km/h. Är det därför dom har strypt ner den för att chassit är så dåligt ? Är det fler som har upplevt vobbel ? I mitt tycke så är det märkligt att Yamaha släpper ut en hoj med så dåligt chassi
Kollade du fjädringen nåt innan du åkte?
Nope det var deras demohoj så den var väl antagligen bara grundinställd men hojen ska ju inte börja vobbla för det.
ny på forumet. Imorgon hämtar jag min nya MT-09a röd och fin
Hej nybliven ägare till mt-09 fin maskin med gott ljud (ixil) har beställt diverse tillbehör till den...En fråga till zafiro kan man få kolla på din nya sadel?? Vi bor nästan grannar..Ha en bra kväll och kör så det ryker....MICKE
Hej nybliven ägare till mt-09 fin maskin med gott ljud (ixil) har beställt diverse tillbehör till den...En fråga till zafiro kan man få kolla på din nya sadel?? Vi bor nästan grannar..Ha en bra kväll och kör så det ryker....MICKE
Har precis lagt handpenning på ny hoj, och ska därför sälja min kära MT-09. Någon som är sugen?
https://www.blocket.se/kronoberg/Yamaha_MT_09_mappad__quickshifter__toppskick_68148455.htm?ma=1
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|