Där satt den! 2022 svart!
Grattis
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Där satt den! 2022 svart!
Tackar! Ska blir riktigt skoj att glida runt denna. ?Grattis
Skickat från min iPhone med Tapatalk
När blir premiärturen?Tackar! Ska blir riktigt skoj att glida runt denna. ?
Var nära att sticka från jobbet redan idag och hämta mckläderna men blev för stressigt. Så hämtar den på Måndag då Yamahacenter inte gör leveranser på Lördagar. (Vilket är dåligt).När blir premiärturen?
Jag får plats med mitt under passagerarsadeln.En fråga till er T7 ägare. Om ni ställer hojen i stan, låser ni med extralås och finns det nåt smutt ställe att lagra ett skivbromslås?
Låter som en bra idé. Man kan aldrig ha för många hojar. Det är också skönt att ha en back-up om T7 råkar ut för något.Så får köra runt med min XS i helgen. Tror jag ska behålla båda ev som jag känner nu.
En fråga till. Vad betalar ni i försäkring? Är det yamaha som står för försäkring i blrjan så man kör halv de två första åren?
En fråga till. Vad betalar ni i försäkring? Är det yamaha som står för försäkring i blrjan så man kör halv de två första åren?
Har aldrig sett en hoj säljas med vagnskadegaranti, tror det gäller bilar. Så du får ha helförsäkring om du vill ha skydd för vagnskada.Jag e också sugen på gruskurser! Ett nytt område som jag ser fram emot!
Verkligen. Riktigt braSvedea har jag på min 2021. Betalar 2940kr/år för helförsäkring. Helt ok.
Verkligen. Riktigt bra
En rolig historia när jag var på YC och skulle köpa så försökte jag pruta till mig 50% på kläder. Säljaren sa ganska snabbt: Vi säljer inga kläder alls.När jag köpte hojen så fick jag lite handlarrabatt med då firman tecknade försäkringen åt mig.
Vad jag ”hört” är att orginaldäcken funkar fint till gata. Jag kommer köra mest asfalt men kommer behålla org-ostarna.Det är semester och det blir kanske 5-700 mil, vad lägger man på för däck? Finns det renodlade gatdäck för 21-tum? Eller funkar allrounddäcken för såna här hojar mtp slitaget?
Okej, men undrar hur länge de håller? Du får lämna ett omdöme sen.Vad jag ”hört” är att orginaldäcken funkar fint till gata. Jag kommer köra mest asfalt men kommer behålla org-ostarna.
Har aldrig sett en hoj säljas med vagnskadegaranti, tror det gäller bilar. Så du får ha helförsäkring om du vill ha skydd för vagnskada.
Många försäkringsbolag täcker olyckor vid SMCs kurser. Kolla det finstilta.
If brukar vara billigast på hojar för mig, ibland Svedea.
Okej, men undrar hur länge de håller? Du får lämna ett omdöme sen.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|