hannuse
När resan är målet
Jag tycker att dom fungerar bra till det mesta, även grus.Okej, men undrar hur länge de håller? Du får lämna ett omdöme sen.
Bra livslängd även på asfalt.
Kör 700-800mil på bakdäcket och 1000-1200mil på framdäcket.
Jag tycker att dom fungerar bra till det mesta, även grus.Okej, men undrar hur länge de håller? Du får lämna ett omdöme sen.
Låter ju jättebra, trodde inte de höll så länge.Jag tycker att dom fungerar bra till det mesta, även grus.
Bra livslängd även på asfalt.
Kör 700-800mil på bakdäcket och 1000-1200mil på framdäcket.
Kom ihåg! Full jävla mutter direkt! Glesa ringar vill ingen ha!T- 4-5h sen ska jag dra VISA-kortet…
Eller ska man säga:
T7- 4-5h sen ska jag dra VISA-kortet…
Om allt klaffar ska jag ha en T7:a sprillans under pungen runt kl 14:00 Local Time.
Man bör nog kolla hjulaxlar, bromsok, reglage och batteri innan man gör första wheelien. Min första och enda nya hoj drog jag i diket efter en månad pga att batteriet läckte syra som tog sin väg ned till sidostödet som då rostade brutalt och inte gick upp helt utan fälldes ut under färd. Tvärnit mot vägtrumma i diket. Plingplongdroska.Kom ihåg! Full jävla mutter direkt! Glesa ringar vill ingen ha!
Fast det lär inte varit en Yamaha…Man bör nog kolla hjulaxlar, bromsok, reglage och batteri innan man gör första wheelien. Min första och enda nya hoj drog jag i diket efter en månad pga att batteriet läckte syra som tog sin väg ned till sidostödet som då rostade brutalt och inte gick upp helt utan fälldes ut under färd. Tvärnit mot vägtrumma i diket. Plingplongdroska.
Någon är riktigt taggad! ?T7 - 2h…
Skinnbyxa på… sista kaffen innan avfärd!
T7 - 2h…
Skinnbyxa på… sista kaffen innan avfärd!
Haha Redan beställt fransar, sys upp på Tisdag och installeras på Fredag. HahahahHmm.
Trodde någon skrev att detta minsann är en äventyrshoj.
När du ändå är igång. Glöm inte fråga om dom har sissybar och sådana där läderfransar på broms samt kopplingshandtagen med
#jävlasbara
Haha Redan beställt fransar, sys upp på Tisdag och installeras på Fredag. Hahahah
7700kr i Stockholm...Svedea har jag på min 2021. Betalar 2940kr/år för helförsäkring. Helt ok.
7700kr i Stockholm...
Inkörning är överskattat, jag tror att det är i klass med rysk nyhetspropagandaVilken maskin!
Lite trist att behöva köra in den första 100milen. Den har ett litet gött klipp ändå tror jag.
Helt förundrar hur i helvette en hoj kan gå så mjuuuuuukt!!!!
Några faktan:
Jag missade våxelpinnen med foten typ 3 ggr. Sitter galet långt fram och vilket avstånd mellan växlarna! Haha
Stå upp är roligare än att sitta.
Man sitter otroligt bekvämt. Kan ju köra 30-50mil lätt i sträck!
Den är stooooor! Man sitter högt och den är nästan självkörande. Haha
kommer bli jääääävligt nojigt med repor etc när den är i detta skicket!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|