Kurt-Olsson
Gudomlig sporthojare
Haha Inte ofta man köper en hoj som efter ett par månader går UPP i pris. Nu 122 900:- istället för 119 900:- hehe
Idag kommer nog min sportruta!!! Var ute igår med öronproppar och rätt mycket vind men tycker det är ok upp till 100 nu iaf. Kanske van eller skönare med varmare vind???
iaf, har även köpt ett par små doubletake trail mirrors som ska på. Orginal backspeglar är apdåliga, behövs justeras hela tiden och sjukt stora.
kommer köpa en plugg till backspeglarna på M10. Visst kan jag mäta med micrometer på gängan på backspegeln? Om den är 10mm bred så är det väl M10 jag ska ha?
Tänkte köpa två sådana här:
M10x1.25 Insexplugg
Plugg med insexfattning. Tillverkad i lättviktsaluminium tätad med aluminiumbricka. Gänga: M10x1.25www.j-spec.se
Upplever att det är själva spegeldelen som flyttar sig tyvärr.
Det är väl bara att muttern ska dras åt olika håll eller är jag trög?
Fan, måste tipsa om appen Scenic igen!!!!
Jag har en karta över alla vindskydd i Sverige.
1: Ta GPS position på vindskyddet
2: Create Location i Scenic
3: Generate ”Curvy way”
Såååå grymt. Ska ut och åka imorgon och käka lunch där och sen hem igen om inget annat dyker upp.
Ah men kuken, då köpte jag tre höger.Nej högergäng är det vanliga(du gängar i bulten medurs) vänstergäng så är det moturs. Olika bult, finns satser med en av varje att köpa.
Testa Topogps med och leta grusvägar
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Ah men kuken, då köpte jag tre höger.
Rutan blev jävligt fet iaf!
Jajemen! Har kört kanske 20mil med kameran. Inget extremt men focus funkar ännu.Snyggt! Håller kameran än?
Jajemen! Har kört kanske 20mil med kameran. Inget extremt men focus funkar ännu.
Pluggar för spegel beställda, fanns massor för T7 på ebay. Tar en månad dock att få skiten.
Kina, men moms o tull är väl bara några hundringar?Från Europa? Du får Mail eller sms från tullen annars sen och får betala moms för att de ska släppa det vidare när det kommer till Sverige
Kina, men moms o tull är väl bara några hundringar?
Lägre med ca 7-8cm. Tanken är att vinden ska träffa under hjälmen istället för vid öronen. Bättre vinkel på rutan också.Högre? Lägre?
Tullen är väl alltid typ 150:- men momsen 25%. Muttrarna kostade bara 80:- så de e lugna pucks.Ja det är ju procentuellt på vad du betalar för varan
Nu ramla jag in utan att veta vad jag pratar om.Tullen är väl alltid typ 150:- men momsen 25%. Muttrarna kostade bara 80:- så de e lugna pucks.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|