Kurt-Olsson
Gudomlig sporthojare
Fan, 12c är fan inte varmt i +100 blås…
Fan, 12c är fan inte varmt i +100 blås…
Haha fy fan. 2c är man inte tuff i nånstans!12c är ju rena sommarvärmen i alla hastigheter prova 2c och 160+
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Jag tänker att regskylten tar mycket av stänket? Men det kommer ju visa sig. Har åkt i regn utan skärmar på min xs400 och det var ingen höjdare. Haha
Jag tänker att regskylten tar mycket av stänket? Men det kommer ju visa sig. Har åkt i regn utan skärmar på min xs400 och det var ingen höjdare. Haha
Tjo..
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Tjo..
Vad är det för fäste du har där bak, samt vad är det för väska, såg sjukt smidigt ut . /tack på förhand
Har slitit ut ett par sådana.Då var man efter många år utan, med MC igen. Tänkte höra med er. Vad har ni på fötterna när ni kör? Själv tänkte jag köpa https://lellesmcklader.se/racing-to...ovlar-landsvag/sidi-adventure-gore-black.html
Känns nästan som man vill ha två uppsättningar kläder samt skor. En för lite mer aktiv körning samt en för lugn körning i solsken!
Då var man efter många år utan, med MC igen. Tänkte höra med er. Vad har ni på fötterna när ni kör? Själv tänkte jag köpa https://lellesmcklader.se/racing-to...ovlar-landsvag/sidi-adventure-gore-black.html
Känns nästan som man vill ha två uppsättningar kläder samt skor. En för lite mer aktiv körning samt en för lugn körning i solsken!
Ok! Tanken är ju att kunna åka i alla väder, så låter bra att dom håller vätan ute. Köpte i veckan ett ställ av Klim Carlsbad, jacka & Byxa med Gore Tex. Så jag vill ju ha hyffsat täta pjuck också.Har slitit ut ett par sådana.
Sammanfattningsvis är de svala och sköna men andas inte särskilt bra, uppsidan är att de är täta utifrån också - tills sulan lossnar från stöveln efter 5000 mil eller så. Gnisslar satan när man går.
Fyndade ifjol ett par BMW Venture grip boots och det var stor positiv skillnad i andasförmåga och komfort.
Men Sidistövlarna är inget dåligt val.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |