![]()
Vart en drybag från sw motech på 35 liter till t7an! Trodde aldrig jag skulle köpa en packväska till hoj men nu står jag här med en ändå
Skickat från min iPhone med Tapatalk

![]()
Vart en drybag från sw motech på 35 liter till t7an! Trodde aldrig jag skulle köpa en packväska till hoj men nu står jag här med en ändå
En riktig karl vurpar med ryggsäck innehållande skoknekt, garagedomkraft 2,5 ton, truppmina 12 samt apterad pruttballong.![]()
Det är bättre att ha termos o däckjärn o annan packning där än i ryggsäck
vurpat på ståltermos och däckjärn i ryggsäcken och det gillade inte några revben
man har en tendens att släpa på mer skit med en grushoj -på Sporthoj räcker mobil och några kort
![]()
![]()
Det är bättre att ha termos o däckjärn o annan packning där än i ryggsäck
vurpat på ståltermos och däckjärn i ryggsäcken och det gillade inte några revben
man har en tendens att släpa på mer skit med en grushoj -på Sporthoj räcker mobil och några kort
![]()
Hahahahah efter truppminan exploderat så avslutas det hela med en prutt. HahahahaEn riktig karl vurpar med ryggsäck innehållande skoknekt, garagedomkraft 2,5 ton, truppmina 12 samt apterad pruttballong.
Bra fråga.Finns det nån sida med en OEM-parts list med priser nånstans? Rutinhandlar allt hos CMS, men där blir det ingen träff när man söker efter Tenere 700 och Parts Sweden har bara fram till 2020. Så vart vänder man sig?
Jag ju gillar att sitta hemma och kolla priser innan man drar iväg en beställning, även om jag till slut handlar av Yamaha ändå.Bra fråga.
Den är ju så ny så att det har kanske inte uppstått något stort behov av delar från alternativa källor.
Jag har ju bara köpt via Yamaha de få delar jag har behövt, så alltså över disk, och fått priset där och då.
Men någon kanske har bättre koll?
Toppen, tack!![]()
OFF-THE-ROAD
www.off-the-road.de
2021 Yamaha TENERE 700 (XTZ7MB) OEM Parts, Babbitts Yamaha Parts House
Shop our large selection of 2021 Yamaha TENERE 700 (XTZ7MB) OEM Parts, original equipment manufacturer parts and more online or call at (231)737-4542www.yamahapartshouse.com
![]()
OEM Yamaha Parts
ruggedroads.co.uk
Finns endel reservdelar och annat på de sidorna, är väl ett hum om vad det kan tänkas kosta i alla fall på partshouse, går i alla fall att hitta alla delar via sprängskisser
Ja, jag har något liknande."Screen protector..." Duger vad som helst, eller ska man kolla efter nåt särskilt? Måste man ens ha nåt? Tänker att det är ett billigt och enkelt sätt att rädda en förmodligen svindyr skärm.
![]()
Yamaha Tenere 700 2019+ Tacho Schutzfolie Display Schutzfolie Screen Protector | eBay
Unsere Schutzfolien bieten deiner Tachoeinheit optimalen Schutz vor: Kratzern, Schmutz und Lichtreflektionen.www.ebay.com
Okej, blir ett inköp mao.Ja, jag har något liknande.
Det är ju ingen pekskärm, så jag tycker att det funkar.
Mitt skydd är snart tre år, och börjar bli lite skabbigt, så dags för byte.
Men väl värt pengen ?
Fast ehh... Det vore jäkligt fräckt att ha skyddsplasten kvar 2042! Med noll mil på mätaren!!Ja, jag har något liknande.
Det är ju ingen pekskärm, så jag tycker att det funkar.
Mitt skydd är snart tre år, och börjar bli lite skabbigt, så dags för byte.
Men väl värt pengen ?
Affirmative!Upp med bild när den är monterad!
Ja, troligvis...för någon.Fast ehh... Det vore jäkligt fräckt att ha skyddsplasten kvar 2042! Med noll mil på mätaren!!![]()
Ja, troligvis...för någon.
Jag har försökt att testamentera min samling till barnen, men dom tittar bara på mig som att jag var från en annan planet.
Så jag måste hitta ett bra framtida hem för mina tvåhjulingar![]()
Ja där har vi vårt problem. Vad gör vi av våra små söta hojar den dagen vi "viker runt hörnet"?Ja, troligvis...för någon.
Jag har försökt att testamentera min samling till barnen, men dom tittar bara på mig som att jag var från en annan planet.
Så jag måste hitta ett bra framtida hem för mina tvåhjulingar![]()
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |