Plast
Småvild
Jag håller med!Tenere 700… går från klarhet till klarhet. Kärleken till hojen växer för varje åktur!
Jag håller med!Tenere 700… går från klarhet till klarhet. Kärleken till hojen växer för varje åktur!
Årets första lite längre tur!
Med det sagt blir jag ju lite sugen på en R7 att ersätta en av småbumsarna med...I senaste BIKE Motorrad har de plockat isär T700 efter 50.000 km. Som ny, kort sagt.
Yamaha har (igen) gjort allt rätt och dessutom med mycket hög kvalitet. Detta kan bli en klassiker i stil med FJR1300...
Det enda som fanns att anmärka på var sotbildning runt ventilerna, men effekten var ändå högre än när den var ny och när man ändå har isär allt så slipar man förstås in ventilerna igen innan montering.
Bra hoj alltså.
Samma här,sålde min 690 nu och det lutar åt en T7:a som ersättare i den stallboxen!!Med det sagt blir jag ju lite sugen på en R7 att ersätta en av småbumsarna med...
Samma här,sålde min 690 nu och det lutar åt en T7:a som ersättare i den stallboxen!!
R7… T7…? Vilken hoj snackar vi om?
Amen brother! Håller med 100%Sorry, jag pratade om R7 men det var bara en utsvävning från T7… Hög kvalitet, lyckad konstruktion, lågt pris, succé.
Ja en av varje vore ju perfektFan vad najs att ha en röd/vit R7:a att smiska med och sedan hoppa på T7:an när det är dags för äventyr…
Dags för lotto…
Registrerad! Nu ska jag bara vinna också! Det blir jag och Pol Tarres i öknen 2023!Och gratis lotter finns här, fast till upplevelser.
Bara att skriva in sig
ACCUEIL - Ténéré Spirit Experience
En immersion avec l’équipe officielle et les pilotes les plus talentueux au monde, profitez d’une aventure sur mesure avec des prestations haut de gammetenere-spirit-experience.com
View attachment 480523
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |