Hur funkar det, kan du ta en bild med locket öppet? Och vad kostade det?Nytt tanklocksfäste! Fan va gött att slippa lägga undan locket. (Och trampa på det)
En plast/gummibit som har en del som man trycken in i baksidan av locket. Inget lim behövs och en del som man fäster i tanken. Skulle vilja ha liiite mer längd i själva ”gångjärnet” men jättebra och billig lösning. Världelöst som det var innan. Pris typ 200:-Hur funkar det, kan du ta en bild med locket öppet? Och vad kostade det?
Aha, smidigt! Men är det ett oem-tillbehör? Lät ju visserligen billigt, men att inte Yamaha tog det som ett garantiåtagande..?En plast/gummibit som har en del som man trycken in i baksidan av locket. Inget lim behövs och en del som man fäster i tanken. Skulle vilja ha liiite mer längd i själva ”gångjärnet” men jättebra och billig lösning. Världelöst som det var innan. Pris typ 200:-
Nix det är en billig print från ebay.Aha, smidigt! Men är det ett oem-tillbehör? Lät ju visserligen billigt, men att inte Yamaha tog det som ett garantiåtagande..?
Ska du byta till dubbeltanksmodellen?Tack för tipset, ska kolla på den.
Frågan är om den även funkar med den nya displayen på T7:an, den ser ju lite annorlunda ut?
Och så är ju Garmin 276 i liggande format, men den går att byta ut om det krisar.
Ja, det är "tanken" (fyndigt va)Ska du byta till dubbeltanksmodellen?
Tänkte just att du gått i dom tankarna haha.Ja, det är "tanken" (fyndigt va)
Kör du långt och mycket landsväg kan Raid vara ett bra alternativ annars hade jag gått på en standard. Finns mycket compares på youtube.Funderar starkt på en tenere 700!
Finns knappt nått beggat så lutar väl åt nytt kanske?
Kan få tag på en ny - 22 rally edition för 130k. Även en - 22 world raid med 360mil på mätaren för 130k. Vad ska man gå på?
Är det sadeln, kraftigare motor skydd, akrapovic och gummi vid tanken som skiljer rally edition den mot den "vanliga"?
Funderar starkt på en tenere 700!
Finns knappt nått beggat så lutar väl åt nytt kanske?
Kan få tag på en ny - 22 rally edition för 130k. Även en - 22 world raid med 360mil på mätaren för 130k. Vad ska man gå på?
Är det sadeln, kraftigare motor skydd, akrapovic och gummi vid tanken som skiljer rally edition den mot den "vanliga"?
Beroende på användningsområde tycker jag mer bensin =mer vikt .Har inte World Raid också större tank? Skulle absolut gå på den med tanke på att man får mer för pengarna.
Beroende på användningsområde tycker jag mer bensin =mer vikt .
standard är tung som den är men för långfärd inte om man växlar grus/traktorstig lotsade en tenere på fin skoterled i fjol och det var lite mycket för tenere som standard tyckte han som var med
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Aprilia Tuono 457
Aprilia har presenterat nya... |