Hur funkar det, kan du ta en bild med locket öppet? Och vad kostade det?Nytt tanklocksfäste! Fan va gött att slippa lägga undan locket. (Och trampa på det)
En plast/gummibit som har en del som man trycken in i baksidan av locket. Inget lim behövs och en del som man fäster i tanken. Skulle vilja ha liiite mer längd i själva ”gångjärnet” men jättebra och billig lösning. Världelöst som det var innan. Pris typ 200:-Hur funkar det, kan du ta en bild med locket öppet? Och vad kostade det?
Aha, smidigt! Men är det ett oem-tillbehör? Lät ju visserligen billigt, men att inte Yamaha tog det som ett garantiåtagande..?En plast/gummibit som har en del som man trycken in i baksidan av locket. Inget lim behövs och en del som man fäster i tanken. Skulle vilja ha liiite mer längd i själva ”gångjärnet” men jättebra och billig lösning. Världelöst som det var innan. Pris typ 200:-
Nix det är en billig print från ebay.Aha, smidigt! Men är det ett oem-tillbehör? Lät ju visserligen billigt, men att inte Yamaha tog det som ett garantiåtagande..?
Ska du byta till dubbeltanksmodellen?Tack för tipset, ska kolla på den.
Frågan är om den även funkar med den nya displayen på T7:an, den ser ju lite annorlunda ut?
Och så är ju Garmin 276 i liggande format, men den går att byta ut om det krisar.
Ja, det är "tanken" (fyndigt va)Ska du byta till dubbeltanksmodellen?
Tänkte just att du gått i dom tankarna haha.Ja, det är "tanken" (fyndigt va)
Kör du långt och mycket landsväg kan Raid vara ett bra alternativ annars hade jag gått på en standard. Finns mycket compares på youtube.Funderar starkt på en tenere 700!
Finns knappt nått beggat så lutar väl åt nytt kanske?
Kan få tag på en ny - 22 rally edition för 130k. Även en - 22 world raid med 360mil på mätaren för 130k. Vad ska man gå på?
Är det sadeln, kraftigare motor skydd, akrapovic och gummi vid tanken som skiljer rally edition den mot den "vanliga"?
Funderar starkt på en tenere 700!
Finns knappt nått beggat så lutar väl åt nytt kanske?
Kan få tag på en ny - 22 rally edition för 130k. Även en - 22 world raid med 360mil på mätaren för 130k. Vad ska man gå på?
Är det sadeln, kraftigare motor skydd, akrapovic och gummi vid tanken som skiljer rally edition den mot den "vanliga"?
Beroende på användningsområde tycker jag mer bensin =mer vikt .Har inte World Raid också större tank? Skulle absolut gå på den med tanke på att man får mer för pengarna.
Beroende på användningsområde tycker jag mer bensin =mer vikt .
standard är tung som den är men för långfärd inte om man växlar grus/traktorstig lotsade en tenere på fin skoterled i fjol och det var lite mycket för tenere som standard tyckte han som var med
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |