Tack för lästipsetI senaste BIKE Motorrad har de plockat isär T700 efter 50.000 km. Som ny, kort sagt.
Yamaha har (igen) gjort allt rätt och dessutom med mycket hög kvalitet. Detta kan bli en klassiker i stil med FJR1300...
Det enda som fanns att anmärka på var sotbildning runt ventilerna, men effekten var ändå högre än när den var ny och när man ändå har isär allt så slipar man förstås in ventilerna igen innan montering.
Bra hoj alltså.
Haha visste att du skulle svara så och jag håller med.Tänkte nästan göra det, men.....bra journalistik bör premieras.
Så knata iväg och köp ett eget exemplar, så bidrar du till bevarandet
Tack!Tipsar om Readly - för typ 149:- i månaden läser du fritt. Spotify fast motortidningar… (och andra).
Tack!
Fan....vad analog man är, jag hade inte koll på det där
Tog det direkt, 6 veckor gratis, sedan 119kr/mån - och fint utbud
Läser Kalle Anka varje kväll sedan 1994 ? Trogen Readlykund sedan lansering.Tipsar om Readly - för typ 149:- i månaden läser du fritt. Spotify fast motortidningar… (och andra).
Köpte min begagnad men oanvänd för 2000kr + frakt. Det är på Facebook det händer.Ärligt… 5358 Svenska riksdaler…
Vilket skämt. Lägger 50% av ansvaret på kronans usla värde men resten måste ju ske vid importen.
Vägrar sociala medier, får lusläsa blocket…Köpte min begagnad men oanvänd för 2000kr + frakt. Det är på Facebook det händer.
Bra tips!Tipsar om Readly - för typ 149:- i månaden läser du fritt. Spotify fast motortidningar… (och andra).
Det var ju ett fantastiskt utbud.Bra tips!
*minnesantecknar*
Det var ju ett fantastiskt utbud.
Åkte dock på en extra utgift, en iPad.
Men med tanke på hur många tidningar man kan läsa, så har jag ju snart "tjänat in" den.
Det kändes i alla fall som ett bra argument till köpet.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|