Jösses vad trött den låter?
Jösses vad trött den låter?
Kul att det kommer lite olika kit till den.En till Retro (som säkert redan varit uppe)
View attachment 479523
View attachment 479524
Unit Garage custom made special
Customise your bike, making it unique. With special parts made by hand in small exclusive series, built with passion and high quality materials. Performance anwww.unitgarage.com
Jäklar, den röd-vita ser ju stenhård ut!Kul att det kommer lite olika kit till den.
Har dock lite svårt för ETT runt lyse.
Fanns det någon utgåva med just ett runt lyse?
Två runda lysen hade ju varit bättre tycker jag, eller den som också finns med rektangulärt lyse.
View attachment 479619
Men smaken är ju naturligvis individuell.
Och jag vill ändå helst ändå ha en ruta, så
View attachment 479620
Varifrån köpte du dem?Kör med Oxford på 2st hojar. Inget att klaga på fungerar klockrent.
Tejpade du dom över vanliga handtagen och sedan progrip över? Har du kvar Oxford handtagen?Nu är det länge sen jag hade Oxford men gillade dom inte alls utan körde värmemattor till snöskoter under vanliga progrip en av varje styrka den högre effekten på vänster sida där inte gasrullen isolerar mot styret
Köpte båda uppsättningarna på AmazonVarifrån köpte du dem?
Oxfordhandtagen är redan lite fetare än vanligt gummi. Kan bli väldigt grova handtag med grip puppies på, om de ens passar.Det blir Oxford. Har sett tillräckligt med bra info. Sen drar jag mina grip puppies över och hoppas att det funkar.
Fan vad bra info, jag vill ha fetare handtag. Största orsaken till grip puppies mer än ”bättre grepp”. Då kanske jag inte ens behöver dem. Najs!Oxfordhandtagen är redan lite fetare än vanligt gummi. Kan bli väldigt grova handtag med grip puppies på, om de ens passar.
Se till att du får senaste versionen av oxford. Vattentäta kontakter och termostat i handtagen.
Nej , tejpar med hockeytejp rakt på styre/gasrulle sen på med dom handtagsgummin jag vill ha (progrip) .Tejpade du dom över vanliga handtagen och sedan progrip över? Har du kvar Oxford handtagen?
Det ser ut som standardmodellen utan IP-klassade kontakter och tempreglering. Den senaste heter EVO.Kikar på dessa. Produktnummer 1057380. Såg en review och tror att alla premuim advanced har vattentäta kontakten.
Ja alltså jag har kört med den varianten i flera år. Haft ett par kontakter som strulat men då har jag bara klippt dessa och kört med isolerade flatstift.@Tegel1432 Tack för infon. Kollade på en installation och oxford premium adventure passar som handen i handsken tydligen utan att man behöver modifiera längden.
Tror det är lite skit samma med kontakterna då jag kommer stifta och eltejpa runt allt så det finns ingen möjlighet för vatten ändå att komma in.
Lite extas nu, om det funkar bra med handtagen kan man helt plötsligt köra året runt nästan! Är det runt 2+ och man har bra kläder på sig fryser man inte ens. Men fingrarna tar stryk innan. Så hoppas!
Wonderbar! Har barkbusters (fast oem) som skyddar mot vinden. Har sommarvantar med tunna silkesvantar inuti men ska nog även köpa rejäla mc-vinterhandskar. Tillsammans med värmehandtag borde man klara sig gött som du säger.Ja alltså jag har kört med den varianten i flera år. Haft ett par kontakter som strulat men då har jag bara klippt dessa och kört med isolerade flatstift.
Värmehandtag är en gudagåva. När man väl skaffat det klarar man sig inte utan. Har du handskydd? I så fall klarar du lång körning i några minusgrader utan problem. Blir det svinkallt så är det styrmuffar som gäller men då lär du frysa överallt förutom händerna.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|