Viktor L
Moderator
Har du bara två leder i din tumme är du nog inte riktigt som folk är mest
Exakt. Den tredje sitter rätt nära handleden.
The more you know...
Har du bara två leder i din tumme är du nog inte riktigt som folk är mest
Nu står det klart att man skulle ha bott i Soumi.
Idag kom räkningen för min akutsjukvård från förra veckan. Röntgen inklusive läkarbesök, gipsning av två söta sköterskor och så vidare gick loss på hela €13.70! En hisnande summa. Nästan...
Jämförelsevis kostade mitt läkarbesök för att få sjukintyg här i Svedala 170kr och återbesöket på röntgen kommer kosta 270kr.
Nu är även mina grejjer från Deutchland på G. Nytt styre och ny enkelkutsbakdel plus lite annat. Blir att plasta för kung och fosterland när jag fått bort gipset.
Har bara löst krokat på bakdelen men den sitter som gjuten tycker jag. Lite plastjobb blir det dock för att få till sidorna på ett bra sätt. Annars är jag mycket nöjd. Ger ordentligt med plats att sitta på samt att det blir lättare att förflytta sig på hojen i sidled när man ska hänga av.
Här kommer lite bilder på eländet.
Ser hyffsat ut.
Kutsen ger dock ett intryck av att vara stor och tung ut i förhållande till tanken. (speciellt på första bilden)
Jag tycker du ska kapa lite i nederkant på kutsen samt plasta ihop främre delen av dina sidokåpor med kutsen så övergången från tanken blir bra.
Lycka Till med borttagningen av gipset
ARRGH! FUSK! Var har du hittat en Yoshimura tändkåpa! *avis*
Det är ungefär så planen ser ut. Som sagt, lite plast och spackel så ska det nog bli bra!
Ingen riktig Yoshimura utan bara en kopia.
Så det är idag gipset ska bort? Skönt som sjutton, då kan Du lämna arbetsledarrollen över bror och far och få allt gjort efter eget hufvud
Har Du fått tillbaka displayen också?
Hur lång tid bedömer Du att det saknas innan Du är igång igen? Vi vill ju gärna se Dig på hjulen igen innan det är dags för skotersäsongen
Det är ungefär så planen ser ut. Som sagt, lite plast och spackel så ska det nog bli bra!
Ingen riktig Yoshimura utan bara en kopia.
http://shedofdoom.com/
Kul att se att du äntligen provar ett lågt och rakt styre
Är tillbaka i Småland efter semester i Norrland. Tyvärr blev det ingen runda upp till Piteå i år.
Jag sätter mina pengar på klamydia
Kul att du så smått börjar få ihop hojen igen.
Vart fick du tag på bakkåpan? Tyckte mig inte läsa något om den Airtech?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|