Vi får se, är en liten fråga om avvägning det där. Ska ju dit med blinkers på vardera sida om lyset också och jag hade tänkt montera dom precis i underkant på lyset så att det "fyller upp" lite under det. Sen kommer ju det mittre fästet för lyset också dit.
Sen får man även tänka lite på hur man ska ha instrumenteringen / hastighets- och varvräknare. Flyttar jag ner den för mycket riskerar det bli ett stort gapande hål kring mätaren och det skulle se väldigt skumt ut.
Ska se om jag lyckas få sålt bromsoken som följde med Hayabusa gaffeln så jag kan köpa mig en mätare. Lutar mot att det blir den här, skulle passa perfekt mellan gaffelkronan och lyset.
http://www.twostroke.se/picview.asp?pid=14455
Jäkligt smutt design och tydlig layout utan allt för mycket lull-lull och finesser. Kostar en knapp tusenlapp.[/QUOTE]
Det kommer säkert att bli bra hur du än gör
Jag kommer att använda mig av Kellerman blinkers i fram som man färster i styrändarna. Kanske kan va nåt om du får problem när du sänker lyktan?
När det gäller mätare så har jag blivit allergisk mot alla mätare där man inte kan använda vajer utan är hänvisad till magneter
Har prövat magnet och det fungerar skit i alla fall på min
Nej lägg till nåra cent och få en vajerstyrd