BlöjRäsern
Gränsfall
Vilken fin båt! Har du lite mer information om den tro?
Vilken fin båt! Har du lite mer information om den tro?
Sjöexpress byggd omkring 1947. Mahognyskrov byggt på ekspant. Mer fakta än så sitter jag själv inte på utan det är farsan som har koll. Finns bara några stycken kvar.
Gått här i Piteå sedan den var ny enligt diverse uppgifter från lokala båtentusiaster som driver Piteå Båtmuseum.
Har den stått (orörd?) i 13 år i garaget kanske den inte kommer ha prio 1 när den står ute. Så gör er själva en tjänst och sälj den nu.
Har den renoverats under de 13 åren och bara finishing tounches som ska på, så behåll!
Har stått i princip orörd sedan den parkerades in i garaget för 13 år sedan.
Den kommer åka ut på annons så snart som möjligt (idag). Ju förr den åker desto bättre, både för båten och för oss.
Gött gött. Utan att säga för mycket så har jag erfarenhet från en nära anhörig (host host farsan host) som har haft en båt ståendes senaste 6-7 åren utan att göra något nämnvärt på den.
tycker du att sadeln är fin ?
det tycker inte jag, skicka iväg den.
lite skamligt att en sån fet pråm ska ha tejp som sadelöverdrag
tycker du att sadeln är fin ?
det tycker inte jag, skicka iväg den.
lite skamligt att en sån fet pråm ska ha tejp som sadelöverdrag
Har faktiskt hans mail sparad sedan tidigare tror jag. Ska definitivt ta mig tid att få ordentliga bilder tagna när hojen är klar nästa säsong.
Jag får väl kanske lov att kontakta dig framöver nån gång.
Jag som trodde han skulle göra ett seriöst bygge och sen ha silvertejp som sadelöverdrag
Har sagt det förut o säger det igen: maffigt bygge med hög vill ha faktor o en riktigt kul o bra tråd om det hela!
Hans mail? Det är ju min mail ... Du vet var jag finns när du vill ha den plåtad ... Bara att höra av sig!
Daaaaamn va porrig denna best har blivit
Gryyymt bra jobbat alltså
Också sugen på att bygga mig nåt åt den stilen.
Mvh
Panos
Coolers!
Vars hittade du bränslekranen?
Har funderingar på en dylik, men måste få tag i en med reserv
Tog även tillfället i akt att snickra till lite bränsleledningar samt installera bränslefilter som jag egenhändigt införskaffat idag på Mekonomen.
Bara att köpa en! Tycker det finns få saker som är så skoj som att förädla en gammal härk.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|