Kul å se din knarr i StreetFighters
Det var ju inte den senaste versionen av hojjen men iaf.
Det verkar som du har ett givet reportage i tidningen när du är "klar" med hojjen.
Fick du med en brud till ditt reportage?
Det är inget reportage det är en bild som han har skickat in själv men tidningen skriver att dom vill göra ett reportage när hojjen är klar.
Måste ju få se en bild på det! Var ju massor med månader sedan jag skickade in några bilder.
Det är inte bilden som är intressantast. Det är det som dom skriver:
-We love it. Get in touch with us when it's finished Viktor, we really want to feature this bike!
Inte ofta man ser dom skriva det om en hoj på fanmail sidan
Måste ju få se en bild på det! Var ju massor med månader sedan jag skickade in några bilder.
Fan vad kul!
Posör !
Såg det med kul de skriver ju aldrig nåt sånt.
I afton blev det att snickra på ett fäste till oljekylaren. Först var jag tvungen att pimpa kylaren lite med nummer 34 som Wes Cooley hade på sin GS1000 F1 i AMA Superbike på 80-talet.
Lämplig profil tillverkades, hål borrades upp och kylare provmonterades.
Sitter riktigt bra där den gör. Enda problemet var att försänkaren jag hade till dom försänkta insexskruvarna var för liten så bara halva skallen är försänkt. Nåja, det blir ett problem för morgondagen.
Kopplingarna kommer sitta såhär. Ska bara hugga bort lite av den fläskiga 5mm profilen så dom får plats. Jävla snäva skitkopplingar, men det kändes overkill att betala 350kr / styck för ett par Goodridge. Men som Andersson tyckte så duger inte dessa till mer än att hänga i (h)julgranen.
Blir att fixa färdigt det där imorn samt kapa lite nya oljeslangar. Sen är förhoppningen att det där förbaskade avgassystemet ska fixas klart så jag kan börja slutföra lyktinfästningen och stag för mätare.
Tror du att du behöver ha något gummi i mellan, för att vibrationer inte ska fortplantas till kylaren, kylarens fästen såg inte extremt överdimensionerade ut. Så man slipper utmattningssprickor, liknande de som brukar komma i regplåten på fyrtaktsstånkor. Men det kanske är overkill...
Orginalkylaren är säkrt gummiupphängd av en anledning
På EF:en vill jag minnas att den sitter stumt.
I värsta fall sitter det nån tunn gummibricka.
O-ring emellan Hehe
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |