Har beställt mellanrör, men det tar ju så jä*** lång tid att få sina beställda tillbehör.
Man sparar ca: 5-6 kg gissar jag.
Nån som har hunnit ta bort katten ännu?
Fick betydligt bättre stomp just mellan 5-8 på min 12:a när jag gjorde så och det kanske ger liknande effekt på en 15?
jag har fått bort katten för 2 veckor sen, jag tycker att den går bättre men det kan vara att den låter mer jag kommer nog inte kunna köra på bana med mellanröret för att den låter så mkt , hur mkt var db krav på Brno ?
Ren nyfikenhet: Hur kommer det sig att du redan från början hade bestämt dig att inte nyttja M-fjädringen?
Nån som har hunnit ta bort katten ännu?
Fick betydligt bättre stomp just mellan 5-8 på min 12:a när jag gjorde så och det kanske ger liknande effekt på en 15?
101dB. 99dB är original på R1:an.
Kör du med original burk då eller du har bytt ljuddämparen också?jag har fått bort katten för 2 veckor sen, jag tycker att den går bättre men det kan vara att den låter mer jag kommer nog inte kunna köra på bana med mellanröret för att den låter så mkt , hur mkt var db krav på Brno ?
R1M-ägare:
Någon som fattar hur man gör för att ladda upp bandata till en ipad, enligt instruktionerna vi fick från YRE?
fick du igång den på ipaden ?? jag hittar inte y-trac i appstore ... det finns bara yrc setting .
Tack !!
Jag tänkte på en sak , ska inte vi som åker ner till Brno öppna en sluten grupp på FB/Messenger .
Det kanske kan vara lite till hjälp att hålla kontakten när man är på väg ner eller är på YRE?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|