Yepp, det har du alldeles rätt i.Det ska sitta en distans mellan lagret i drevhubben och lagret i fälgen.
Den ligger an mot drevhubslagret men går in i fälglagret. Jag glömde nämna den bara.
Yepp, det har du alldeles rätt i.Det ska sitta en distans mellan lagret i drevhubben och lagret i fälgen.
Du bor inte så långt ifrån mig ser jag, en mil eller 2, kom o kika.Tjena!
roligt bygge att följa. tänkte hör om du kunde hjälpa mig med en sak, håller också på med ett yzf 750 bygge och undrar om du skulle kunna lägga upp en bild rakt framifrån så man ser hur gas wiren e dragen vid kåpstaget och gaffeln? får inte till det riktigt.
Kattarp bor jag i. Bara PMa så får du adress.Ja jag har Haynes manualen(bibeln) men hittade ingen bra bild på dragningen. Får bli att ändra det till vänster om styrhuvudet, för jag har samma problem som dig att vajern känns för lång. Hade varit kul att komma förbi och titta på projektet nån gång, var utanför HBG bor du?
Bra tips, en sådan bör finnas i varje verkstad.Snygg lösning för bränsletanken Jag köpte en extern bränsletank på Ebay för förgasarjustering. Kostade 250:- typ och funkar jättebra.
Ska du inte använda 750:ans gaffel ?
Ringde försäkringsbolaget precis och tecknade en hel/helår försäkring, 168:- /mån ville de ha.
Jag skyndade mig att teckna då jag tyckte det var rena fyndet
Folksam. SPn hade jag också försäkrad där förra säsongen men den gick på 220:- mån.Vilket FB?
Kollade försäkring på min SR hos Svedea, 680:- (give or take 40 spänn) hel/hel. Måste dock vara inlåst nattetid när den förvaras på hemorten. Måste då fixa låst p-plats hemmavid med andra ord. Vilket säkert kommer kosta 450:-/månaden
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|