Hmm jag kanske har drömt men jag har för mig att jag kört runt en 20 med min gamla, när man plöjt motorväg längre sträckor typ. (ligger väl runt en 140 då)
Men men men varför ett 200 , fan den blir ju som en buss du kommer få hänga över som en galning för att lägga den ner.
180 profil så svänger den fin fint
Du har så rätt Degis. Något är helt fel.
Blandad körning ska du komma minst en 17 mil innan lampan tänds.
Landsväg c.a 20 mil. Även med KN.
Kanske din TRE mod.
Koppla bort den och skicka upp den till mig.
Nån som vet var man kan köpa lykt skydd fram till zx10r -08?
Hör med S-racing, de har Powerbronze sortiment.
http://www.powerbronze.co.uk/multi_...0,832031,832033,823665,823666&comboImageSize=
TRE-modden (fel benämning egentligen) öppnar sek.spjällen mycket tidigare. Skulle inte kört med den utan PC3 och mapp. Går antagligen ganska tunt i mellanreg. Stoppa tillbaka PCn, hojen kommer må bättre, även utan helsystem.
10an ÄR törstig, speciellt men TRE och mappning. Min drog 3 liter milen vid inspirerad körning på flygraka:
Hejsan, är lite ny. Har kört cbr innan o nu kör jag zx10r 04. Min fråga är om frambromsen är svampig?? Har insett att något måste åtgärdas. Räcker det med stålomspunna bromslangar till en början?? Ska köra banan en gång till i år o som frambromsen är nu vill jag inte köra. Tacksam för svar.
Magnus
Håller med dig om bromsen.
Körde en cbr 1000 05:a innan och tycker att bromsen fram känns riktigt svampig på 10:an.
Hondan hade mkt skönare broms?
Detta gäller enbart gatkörning för mig.
Tips mottages gärna.
Kan bara hålla med om hondan.. Bromsarna nöp direkt, men 04 zx10r har inte samma prestanda. Nu till min fråga. Räcker det med stålomspunna bromsslangar till det bättre????
OK GRABBAR! I mårgon kommer en kille och skall visa mig sin ZX10R -04:A hojen har rullat 2500mil!
Vad skall jag leta för fel!
Vad bruka vara?
Tacksam för snabba svar!!
Jag har precis bytt till stålomspunna...pytteliten skillnad eller ingen alls fortfarande svampiga.
Fick en liten förbättring när jag stripade fast bromshandtaget över natten, då pressar du ut de små mikroskopiska luftbubblor som kan finnas i slangarna...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|