Hej vet någon hur mycket soppa det är kvar när lampan tänds och "fuel" visas på mätaren??? Hojen är en 06a, det går fan inte att hitta något om detta i instruktionsboken som förövrigt bara duger som dasspapper!
Hur fan kan man skriva 80 sidor om instrumenteringen på en massa andra modeller och sen skita i ZX10r som den medföljde?
på 04an är det ca 4 liter tror ja, för den börja blinka för mig sen åkte ja å tanka å då fick ja i ca 12.25 liter å då stog hojjen på stödet, då får man i typ 1l mindre soppa.. börjar blinka efter ja kört ca 16-18 mil ..
Är det någon som har powercommander på sin 08?
Isåfall hur har ni löst det med lambda o2 sensor eliminator?
Finns tydligen inte till 08-09 enligt dynojet.
Nu står min rasade skrothög till Ninja på AVA MC för någon sorts analys om vad som har hänt! Det är väl bara att inse att hela sommaren är förstörd och hojlös pga Kawasakis bristfälliga kvalitet! Återkommer när dom hört av sig...
Hejsan alla! Hoppas jag inte bryter mitt i någon viktig diskussion.
I vilket fall som helst, jag är spekulant på en zx10 -05. Den har varit omkull lite lätt och har lite små märken här och var. Verkar ha gått i marken ganska lugnt. Den har bara gått en 250 mil som övningskörningshojj. Den är ej import eller något annat. Det som lockar är priset och den låga milen. Men jag är rädd för att snubben kanske lackat om så mycket som möjligt ( kåpor har blivit proffs-omlackade ) för att dölja en större krasch. T.ex swing, gaffelben o.s.v. Fotpinnarna är även avbrutna.
Vad ska jag titta noga efter när jag ger den ett besök? Kan jag hitta dolda skador någonstanns?
Hjälp mig gärna. Hade varit kul med en sådan hojj
Hejsan alla! Hoppas jag inte bryter mitt i någon viktig diskussion.
I vilket fall som helst, jag är spekulant på en zx10 -05. Den har varit omkull lite lätt och har lite små märken här och var. Verkar ha gått i marken ganska lugnt. Den har bara gått en 250 mil som övningskörningshojj. Den är ej import eller något annat. Det som lockar är priset och den låga milen. Men jag är rädd för att snubben kanske lackat om så mycket som möjligt ( kåpor har blivit proffs-omlackade ) för att dölja en större krasch. T.ex swing, gaffelben o.s.v. Fotpinnarna är även avbrutna.
Vad ska jag titta noga efter när jag ger den ett besök? Kan jag hitta dolda skador någonstanns?
Hjälp mig gärna. Hade varit kul med en sådan hojj
Är det någon som har powercommander på sin 08?
Isåfall hur har ni löst det med lambda o2 sensor eliminator?
Finns tydligen inte till 08-09 enligt dynojet.
Nån som har en aning? Kraschat min hoj, så är i behov av en. Tacksam för svar...
Triumph storsatsar inom Enduro
Motorsportlegenden och fler... |
|
BMW CE 02 x VAGABUND
BMW Motorrad har presentera... |
|
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |