årets första tur och preniären på zx10an avverkade, då blir man såhär hlad fy fan vilken underbar hoj jag köpt!
Jäklar vad italiensk den ser ut!
årets första tur och preniären på zx10an avverkade, då blir man såhär hlad fy fan vilken underbar hoj jag köpt!
Jäklar vad italiensk den ser ut!
Hur kan man sälja sin zx10r !? har haft min i lite över ett år nu och blir bara mer och mer kär
Det ligger en powercommander och ett mindre framdrev i garaget och väntar också så det lär knappast bli sämre =)
Bifogar en bild på min älskling precis innan premiärturen idag som blev över 20 mil.
Jag kom på att jag hade lovat en bild på min lilla modifierade oljefilteravdragare som jag alltså borrade två hål i och sedan drog fast 2 skruvar i filtret. DÅ lossnar skiten!
View attachment 306419
Bifogar också en bild för de som undrar om det fungerar med Biltemas depåstöd bak på en Ninja -08:
View attachment 306420
Hann aldrig byta oljefilter på mina -04r men har hört att det är omständigt.
Är det lika bökigt på 08:an alltså?
nån som åkt med någon form av packväska eller liknande på sin zx10r- 04/05?
Tänkte ge mig iväg på en liten längre tur i sommar och skulle behöva lite mer utrymme än bara ryggsäck o tankväska..
Så om någon har nåt bra kom gärna med förslag
Köpa en zx12:a?
Jag kom på att jag hade lovat en bild på min lilla modifierade oljefilteravdragare som jag alltså borrade två hål i och sedan drog fast 2 skruvar i filtret. DÅ lossnar skiten!
View attachment 306419
Bifogar också en bild för de som undrar om det fungerar med Biltemas depåstöd bak på en Ninja -08:
View attachment 306420
nån som åkt med någon form av packväska eller liknande på sin zx10r- 04/05?
Tänkte ge mig iväg på en liten längre tur i sommar och skulle behöva lite mer utrymme än bara ryggsäck o tankväska..
Så om någon har nåt bra kom gärna med förslag
Som många av er redan vet så har jag hållit på ett tag med ett ZX-10R modifieringsprojekt. Ni kan givetvis följa hela projektet på hemsidan www.n-trade.se/racing
Hur som helt så har stunden kommit till backspeglarna. Universalbackspeglar är inköpta och jag behöver modifiera fästet ( och i o m detta kan jag sätta dem som jag vill ) och frågan till er lyder....
Vilken montering är snyggast/fränast. Montering A eller B?
Hej alla jag har precis införskaffat en ZX-10:a års.m 08. Min tanke var nu att jag skulle rensa upp bakpartiet. jag hittade en nice undertail på zx-10r.net men jag vet inte var jag skulle kunna få tag på den. bifogar ett foto så att ni får se hur den såg ut. Är det någon som kan tipsa om något annan undertail som skulle kunna se bra ut så är jag öppen för förslag, dock så skulle jag vilja få tag på en som är laglig (med blinkers och skyllthållare).
Tack
http://zx-10r.net/gallery/showimage.php?i=7339&c=14 (länk till foto.)
Köp en tankväska och en stor ryggsäk!
får nog bli nåt sånt.
Hur går de med försäljning av din? är det något intresse för dessa fantastiska maskiner?
Jo då, det ringer en eller två nysvenskar om dagen och frågar, Finns den kvar? Har du fått nått bud? Vad är ditt sistapris kompis? Längre än så har jag alldrig lysnat utan då lägger jag på luren!
Men de är en kille utanför Malmö som är lite intriserad och han kommer nog bli en lycklig kille!
Min hoj är verkligen pedantsköt.
Nästan så jag inte vill sälja den bara för att den är så fin!
Man vet ju aldrig, den kan ju bli värd mycket pengar nån gång i framtiden och den kostar ju inget där den står...
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|