det funkade!
tack som fasen för hjälpen.
sen om nån skulle råka hitta användarmanualen i PDF form så får ni ju gärna hojta till ändå.
va ute och startade upp besten för första gången igår.. fy faaan va sugen man blev, synd att det fortfarande ligger snö runt garaget bara
Toppen! Tänkte väl att de inte ändrat en så enkel sak på ett par årsmodeller.
Jag har legat magsjuk+feber sedans i lördags så jag har inte kunnat åka till garaget. Ska se om jag har kvar manualen till den -04 som jag blev påkörd med.
Hittar jag den kan du få den. Jag hör av mig. Påminn mig om jag inte sagt något innan helgen.
Någon som har vänster fotpinne liggandes?
04-05 är väl bäst att tillägga.
Fasen också, varför ska alla välta på samma sida?
Tror jag har kvar höger fotpinne till min -04 som jag lade på Kinnekulle i höstas. Tyvärr inte mycket hjälp.
Tror Johans ville ha 600.- för endast pinnen.
Beställde från Kina för 180.-/2st.
De var dock i någon form av plast, fast de höll för 100kg TCG hoppandes på dem iaf.
Hjälp?!
Har ett stort problem, Har ett par buliga fälgar till min Zx10 -08 och funderar på vilka andra årsmodellers fälgar som passar? Någon som har en aning?
Tack! //Martin
Har du kollat med falgfixarna.se ? De fixade fälgarna till min ZX-9R för ett par år sedan. De var ordentligt bucklade efter en lowsider in i en trottoarkant.
Minns inte vad det kostade men ta bilder på fälgarna och maila dem, tror det är klart värt det samt att de kan lacka fälgarna rikigt snyggt till dig när de ändå har dem hos sig.
De har även fixat + lackat mina 19" BBS Challenge med BBS original effektlack. Riktigt bra jobb!