sven666
~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
[YOUTUBE-ID]KDCHGcqiHVM[/YOUTUBE-ID]
2011an skriker som en 600a..
[YOUTUBE-ID]KDCHGcqiHVM[/YOUTUBE-ID]
Sålde min -08 i absolut nyskick med LeoVince slipon, nytt Puig höjt kåpglas, nyrenoverad framgaffel med Öhlins raceolja, nyservad, servicebok, alla nycklar, alla originalprylar osv. för ca. 6veckor sedan.
Fick 76' (köparen(jalla-hejsan) blåste mig på 2', utlovat var 78').
Låg ute några veckor och han var den enda som hörde av sig. Nu är vi än närmare vintern så nu bör priset vara ännu lägre för en 08.
En 04/05 skulle jag säga en bit under 50', 06/07 något mer kanske men inte mycket över 50'.
Sålde min -08 i absolut nyskick med LeoVince slipon, nytt Puig höjt kåpglas, nyrenoverad framgaffel med Öhlins raceolja, nyservad, servicebok, alla nycklar, alla originalprylar osv. för ca. 6veckor sedan.
Fick 76' (köparen(jalla-hejsan) blåste mig på 2', utlovat var 78').
Låg ute några veckor och han var den enda som hörde av sig. Nu är vi än närmare vintern så nu bör priset vara ännu lägre för en 08.
En 04/05 skulle jag säga en bit under 50', 06/07 något mer kanske men inte mycket över 50'.
tror bara det är avgasröret som skiljer sig, dom har mycke tyngre avgaskrav i usa än här.
annars lär det vara samma.
Valet står mellan denna med 5000mil på mätaren och en Honda CBR 1000RR från 2004 med 2400mil på mätaren. Båda handlarna vill ha min hoj som inbyte och samma peng emellan. Vad hade Ni satsat på?!
Tacksam för svar. Blir affär imorgon (kan inte vänta längre och säsongen är snart slut).
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|