Gearbox
Träffar apex med slumpmässig precision
Det står faktiskt rätt mycket info i denna tråd, istället för att ligga vaken på nätterna kan du ju lika gärna skumma igenom alla 88 sidorna
En fråga. Finns det någon huvudnyckel till Zx10R-06 och när/vad används den till?
Hade zx10r -04/05 problem med sprickor i ramen? Undrar bara för att jag vet att Gsxr 1000 - 05 hade det.
Hade zx10r -04/05 problem med sprickor i ramen? Undrar bara för att jag vet att Gsxr 1000 - 05 hade det.
Jo det hade/har dom. Kolla infästningen till motorfästet. Längsgående svets.
Köpte en zx10r -08 i förra veckan. Tjoho! Kommer att ha den halvförsäkrad pga av premien (inte så konstigt kanske...). Men jag tänkte sätta på kraschpuckar för att i alla fall rädda det som går vid en ev. incident.
Vilka puckar har ni eller rekommenderar ni? Kommer att köra mest gata och någon SMC-kurs alt via Skånes EMSE. Tänkte köpa både till ram, sving och framgafflar.
Jag åker med Lightech's rampuckar. Även i svingen bak efter lite moddning... ala trottoarkant...
Snygga OCH funktionella. Jag blev ikullslagen av en bildörr i somras o landade som tur var med trottoarkanten mitt på rampucken.... Då pucken är flerdelad så behövde jag bara köpa den yttersta delen istället för hela pucken...
http://www.24mx.se/mc/p/kraschpuckar-ram-lightech-/17026/kraschpuckar/k319/
Ja, mellanringen finns i kawagrönt.....
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati