Nice! Vem lämnar du hos och vad får man ge?
Igår blev det en liten sväng på drygt 100 mil till Uppsala för att hämta hem den nya leksaken
View attachment 354029
Vafan Juha, börjar du bli så gammal så du behöver stödhjul (TC.....) nu? Sydskånes släppte bokningen idag, du kommer väl ner en runda till Knudan i Sommar? Testade den förra våren ett pass på Anderstorp, även om det inte var så mycket så gillade jag den, mjuk o balanserad. Jag föredrar dock svårkörda vilddjur som Suckans 1000K6 1098S o gammelkawan jag har nu. Det känns som man kör fort fast man är en sopa o det e ju gott
Grattis till en grym hoj
Grattis och ja, Kör inte omkullTjenare köpte mig en zx10r -11 för några veckor sen. Är de nåt man behöver tänka på?
Ebay kommer att bli din bästa vänFinns de nå kåpglas att köpa?
Värt att köpa pc3 elr vad de heter nu???
Tjenare köpte mig en zx10r -11 för några veckor sen. Är de nåt man behöver tänka på?
Finns de nå kåpglas att köpa?
Kör den ett par mil innan du bultar på PC3 o helsystem. Byter du till 'linkpipe' och ny burk måste den mappas om enligt folket på Akrapovic så då är väl en Bazzazz eller PC3/5 lämplig...
Det billigate är o dreva , ett kugg ner fram, 2-3 upp bak. Det lilla jag har kört min med den nya drevningen gör den 'ganska' mycket aggressivare
Behövs ingen speedohealer på 2011 zx10r.speed sensorn sitter i hjulnavet!Speedohealer är väl ett måste om man ska dreva hojen för att km/h och mil ska stämma!?
Tjenare köpte mig en zx10r -11 för några veckor sen. Är de nåt man behöver tänka på?
Finns de nå kåpglas att köpa?
Igår blev det en liten sväng på drygt 100 mil till Uppsala för att hämta hem den nya leksaken
View attachment 354029
Det är väl så att man inte främre delen av avgasyssystemet på -11 o framt, eftersom kawa gjort det bra från början. Link-pipe och slutburk räcker gott utöver en mappning. Sedan är det väl trist om man ska köra bana att den brölar för mycket....
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |