Andersson turbo
Turbotok
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- suzuki hayabusa/1000r hybrid turbo 445.32hk SÅLD + Funnybiken + Brandgul Surbusa
Ha Pc5an kvar men den måste mappas i bänk av nån som kan sin sak
Jag har tänkt fixa till min i vinter och har fått för mig att Power tech verkar ok. Tror dom har samarbete med mc kompaniet.Årsm. 2023, med Akra slipon, funderar på ta bort Kat o dit med linkpipe.
Av allt som skrivs på internet bör man flasha ECU för anpassning till nytt avg.sys.
Finns någon seriös firma som gör sånt i Sverige?
Gör du själv eller blir the Patric i Nybro?Jag har tänkt fixa till min i vinter och har fått för mig att Power tech verkar ok. Tror dom har samarbete med mc kompaniet.
Jag letar inte efter det billigaste utan vill ha något som blir bra och betalar hellre så får någon som lägger energi på att det blir bra och kör den i bromsbänk
Jag tänkte nog köpa ett helsystem sen blir det säkert ett luftfilter. Har sett att i usa är det många som sätter dit "block of plates" i luftboxen.Gör du själv eller blir the Patric i Nybro?
Eftersom jag köpte KRT varianten med Akra slipon tänker jag att bästa är att sätta dit ett Akra linkpipe. Vad tror du om det?
Tänker du nån annan slipon o linkpipe?
Hur är det med ECU, skickar man in sin egen?
Kan den återställas till original?
Är det Eskilstuna/Västerås du kör den till på släp i så fall?Jag tänkte nog köpa ett helsystem sen blir det säkert ett luftfilter. Har sett att i usa är det många som sätter dit "block of plates" i luftboxen.
Jag planerar att montera grejerna och sen lämna hela cykeln där dem mappar den och kör den i bänken istället för att skicka lös ecu där många bara lägger in en färdig programvara
Kanske låter Patrik montera om den ändå ska serveras i vinter.
Jag har inte planerat något ännu och inte pratat med dom.Är det Eskilstuna/Västerås du kör den till på släp i så fall?
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|