totoro
Är fulladdad ibland
Jag har också hört att dynojet inte är så bra på vissa hojjar, och att man missar en massa vrid på medel och låga varv
hmm, sa han (anders) verkligen så? Original ser mycket större o bredare ut tycker jag personligen, så här såg minx9;a ut innan jag klantade till det o satte hojen i en korsning med omlack som följd..kommer beställa den du tipsade om, ser mycket enklare ut att få ordning på belysning och blinkers.
mejlade s-racing angående en double bubble till min zx9r men han tyckte jag skulle köra på standardkåpa istället då db skulle så så stort ut på min, vad tycker ni? är det värt det att köpa double bubble eller kör ni standard?
hmm, sa han (anders) verkligen så? Original ser mycket större o bredare ut tycker jag personligen, så här såg minx9;a ut innan jag klantade till det o satte hojen i en korsning med omlack som följd..
bilden finns större på s-racings hemsida!! Man ser även lite av tailen
Kawa 9r är feta i orginal. Man kan alltså byta t.ex slipon eller filter
utan att man måste bestycka om. Bägge blir för mycket luft.
Misstänkte det för jag har inte märkt några tendenser till magert och stiften ser fina ut
Det råkar inte vara nån som har haynes verkstadshandbok liggandes på pdf till zx9r -98? eller vart man kan köpa den?
Tänkte jag skulle gå igenom pärlan lite i vinter
Är lite sugen på att köpa en undertail oxå
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/_Mot....c0.m245&_trkparms=72:543|65:12|39:1|240:1318
Om jag fattat det rätt så är blinkersen i bromsljuset eller?
Hänger på detta inlägg jag med. Skulle gärna också ta emot en verkstadshandbok till samma cykel.
där ser man christer, du har svar på allt; )Vinkeln på kåpglas -98 och -00 skiljer en del.
Därför blir DB på en -98 / 99 inte så snygg.
Funkar utmärkt på -00 o uppåt.
absolut, klart bästa mc-snubbe jag gjort affärer med, kunnig som få, finns det mesta på hans sida, annars tar han hem det du behöververkar vara en riktigt trevlig kille den där anders, får se om jag hittar mera godis på hans sida.
Kanske någon som har en verkstadshandbok till en 95a med liggande, alt som pdf.
Tror jag har en bok liggandes hemma, eller skickade jag med den när jag sålde min 95:a? hmmm ska kolla tills imorgon!
Någon som har provat att flytta fotpinnarna?
Jag har en -98 och har problem med att ovankanten på låren slår i tankens utbuktning. Blir lite obekvämt om man åker långt. Någon annan som har det problemet och har löst det på något sätt?
Det råkar inte vara nån som har haynes verkstadshandbok liggandes på pdf till zx9r -98? eller vart man kan köpa den?
Tänkte jag skulle gå igenom pärlan lite i vinter
Är lite sugen på att köpa en undertail oxå
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/_Mot....c0.m245&_trkparms=72:543|65:12|39:1|240:1318
Om jag fattat det rätt så är blinkersen i bromsljuset eller?
Min zx9 har tillbakaflyttade orginalfotpinnar. Detta är inget jag själv har gjort utan satt på när jag köpte min hoj. Ser ut som man har tatt en aluminiumkloss och fräst ut till en distans. Tyvärr har jag inga bra bilder på det men vill du ha kan jag gå ut och fota.
Hej.
undrar om det är någon som är insatt i försäkringar på ninja 900.
Ringde länsförsäkringar å dom kunde bara erbjuda mig trafik för hojen hade för många hk jämfört med vikten.
Skulle landa på 13000 för 6 månader
Om ni bra försäkrings bolag eller annart bra man kan fixa sig en bra försäkring.
Mvh Patrik
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |