Kapten Blåskägg
Ny medlem
över dem ja, men de är jag som ska vinna hela skiten![]()
Du ska inte vinna ett skit innan du köpt ett par riktiga stövlar och parkerat jympadojorna hemma

över dem ja, men de är jag som ska vinna hela skiten![]()
Fan vad ni surrar, jag säkert en 100 på mätaren där.
Fick mess av Philips farsa, repat sig och får komma hem imorgon
Hörru...![]()
Fick ett mail idag av en kille som jobbar SKL, han brukar plåta provskjutningar av vapen och hade därför en höghastighetskamera i bilen. Bilden är tagen en millisekund innan alla rutor blåste i bilen när hojen passerade ljudvallen![]()
Finns det förbandskuddar som får plats i kutsen på hojen? Det vore ju smidigt eftersom jag aldrig har ryggsäck när jag kör.
Det gick hyggligt fort, men inte dräpar-fort trots allt. Du lär steka mig på bulten vilken dag som helst ändåHandlar ju trots allt en hel del om lokalkännedom
![]()
Då måste du åka med och prova bergodalbanan i halstavikjag tycker du, ni... körde dräpar-fort. bombar-tempo kanske?jo mkt handlar ju om hemmaplan, om jag åker bulten 100 gånger, så har jag åkt bogan 0,5 gånger :S men jag börjar gilla den mer och mer =) norrort I start to like..
Den jag hade använde i detta fall är köpt på lidel för 69 pix som tur är så slapp Philips kropp besudlas av tyska klistermärken denna gång! Den får med godmarginal plats i min Cuts iallfall.
![]()
Hej, har precis kommit hem efter en dag på Norrtäljes sjukhus. Nu mår han alla tiders och jag antar han kommer berätta vad som hände när han kommer hem igen imorgon. Tack alla ni som hjäpte till och som haft honom i era tankar!
/Philips farsa
PS: Glömde säga att Mini hälsar alla
Du ska inte vinna ett skit innan du köpt ett par riktiga stövlar och parkerat jympadojorna hemma![]()
Skönt att höra att Philip är hemma o mår hyffsat.
Ett stort "krya på dig!" till honom.
Bisarrt att läsa om bombrepor o hetsningar i samma tråd som en bild på en mc-förare som kört åt helvete. Only on sporthoj. :corn
jo de är ju så, ska kika på ett par nya pants också.
Hej, har precis kommit hem efter en dag på Norrtäljes sjukhus. Nu mår han alla tiders och jag antar han kommer berätta vad som hände när han kommer hem igen imorgon. Tack alla ni som hjäpte till och som haft honom i era tankar!
/Philips farsa
PS: Glömde säga att Mini hälsar alla
Då måste du åka med och prova bergodalbanan i halstavik![]()
det ligger några mil norr om nortälje.Var ligger halstavik?
Sry att jag inte släppte förbi dig tidigare igår, hade dig i stjärten upptäckte jag![]()
![]()
hade dig i stjärten upptäckte jag
Jag skulle blitt skitsne om ngn blåste om mig med bil på insidan i den farten![]()
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |