Sporthoj.com Grupp/Onsdagskörning 070523

ladbol

Fighters dont quit, quiters don`t fight!
Gick med
23 Aug 2005
Hoj
Yzf 750r-93(SÅLD) GSX-R750-00
Så gott att höra.

Fan vad ni surrar, jag säkert en 100 på mätaren där.

Fick mess av Philips farsa, repat sig och får komma hem imorgon :tummenupp

Hörru... :mad:

Fan så skönt med Phillip!:tummenupp Har tänkt på det rätt mkt idag, hmm tur eller vad det nu var hade han iallfall fanns riktigt otäcka hinder i krachbanan... :gnissla

Fick ett mail idag av en kille som jobbar SKL, han brukar plåta provskjutningar av vapen och hade därför en höghastighetskamera i bilen. Bilden är tagen en millisekund innan alla rutor blåste i bilen när hojen passerade ljudvallen :fakta

Det där fotot är ju taget av en parkerings vakt:D

Finns det förbandskuddar som får plats i kutsen på hojen? Det vore ju smidigt eftersom jag aldrig har ryggsäck när jag kör.

Den jag hade använde i detta fall är köpt på lidel för 69 pix som tur är så slapp Philips kropp besudlas av tyska klistermärken denna gång:yoparty ! Den får med godmarginal plats i min Cuts iallfall.:yoparty

Last edited:

gungner

Ny medlem
Gick med
18 Feb 2006
Hoj
CBR954
Kraschen

Hej, har precis kommit hem efter en dag på Norrtäljes sjukhus. Nu mår han alla tiders och jag antar han kommer berätta vad som hände när han kommer hem igen imorgon. Tack alla ni som hjäpte till och som haft honom i era tankar!

/Philips farsa

PS: Glömde säga att Mini hälsar alla

Bifogat

• smallDSC00008.JPG
    smallDSC00008.JPG
    24 KB · Visningar: 54
Last edited:

IronMike

Guest
Det gick hyggligt fort, men inte dräpar-fort trots allt. Du lär steka mig på bulten vilken dag som helst ändå :) Handlar ju trots allt en hel del om lokalkännedom :tummenupp

jag tycker du, ni... körde dräpar-fort. bombar-tempo kanske? :tummenupp jo mkt handlar ju om hemmaplan, om jag åker bulten 100 gånger, så har jag åkt bogan 0,5 gånger :S men jag börjar gilla den mer och mer =) norrort I start to like..

Johanjulgran

#25 supermotard
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 450 SMR -07
jag tycker du, ni... körde dräpar-fort. bombar-tempo kanske? :tummenupp jo mkt handlar ju om hemmaplan, om jag åker bulten 100 gånger, så har jag åkt bogan 0,5 gånger :S men jag börjar gilla den mer och mer =) norrort I start to like..
Då måste du åka med och prova bergodalbanan i halstavik :tummenupp

DR-Zätare

Schneller & schneller!
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Ein liter Blitzkrieg-RR
Den jag hade använde i detta fall är köpt på lidel för 69 pix som tur är så slapp Philips kropp besudlas av tyska klistermärken denna gång:yoparty ! Den får med godmarginal plats i min Cuts iallfall.:yoparty

Blir till att införskaffa en sådan. Inte för att jag vet vad jag ska göra om det skulle hända något och kudden behövs men då kan ju den skadade i alla fall ligga bekvämt i diket med huvudkudde...

Skämt åsido, det är egentligen konstigt att man får en verktygssats med hojarna men ingen förbandskudde! Skruva åt en lös blinkers är inga problem men en blödning blir svårare att stoppa...

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Hej, har precis kommit hem efter en dag på Norrtäljes sjukhus. Nu mår han alla tiders och jag antar han kommer berätta vad som hände när han kommer hem igen imorgon. Tack alla ni som hjäpte till och som haft honom i era tankar!

/Philips farsa

Skönt att höra, det såg inget vidare ut:)

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
Bisarrt att läsa om bombrepor o hetsningar i samma tråd som en bild på en mc-förare som kört åt helvete. Only on sporthoj. :corn

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
jo de är ju så, ska kika på ett par nya pants också.

:tummenupp

/Philips farsa

Där är han ju våran kurvdemon, ser ju riktigt pigg ut. Skönt med hemgång imorgon :)

Last edited:

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
Krya på dig Mini och tur att det gick så pass bra ändå.....DU är väl klar till Onsdag va????:tummenupp

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati