Nån här som var på Sviestad 13/8 på kvällskörningen med en Orange Dukke?
Tror du körde i lugna gruppen, kanske medel.
Hur gick det till slut???
Så det var du med titan SDen? Trodde du hade sålt den.
Det gick bra sen. Jag fick släpp i torpan

Nån här som var på Sviestad 13/8 på kvällskörningen med en Orange Dukke?
Tror du körde i lugna gruppen, kanske medel.
Hur gick det till slut???
FAN!, Alla ska till åsen utom jag, fick inte ens svar på mitt mail. Vettefan vem jag måste ligga med för att få vara med.
SOOOTIS.
/A
tror jag har kvar mina gamla sebring db-killer´s hemma kan mäta dom ikväll om dom passar..![]()
Det vore ju succé! Hobbes kunde låna ut sina annars men är lite osäker på om det är samma till EVO som till RaceTänkte åka utan vilket som, men kan va skönt och pilla i ett par om man får svart-flagg.
Så det var du med titan SDen? Trodde du hade sålt den.
Det gick bra sen. Jag fick släpp i torpanmen krachpuckarna tog upp det mesta, kopplingskåpan, fotbromsen och handbromsen slitna och behöver bytas. Smårepor på orginalsystemet.
Kom precis på att mina dB-killers ligger 10mil åt fel håll! Klarar man sig utan om man slår av lite på rakan tro?
FAN!, Alla ska till åsen utom jag, fick inte ens svar på mitt mail. Vettefan vem jag måste ligga med för att få vara med.
Inga problem alls , men ta det lite lungt första varvetFunderade på om man kan åka direkt ut på banan med ett nytt bakdäck?
så man får väl finna sig i att agera rundningsmärke på onsdag
Om jag kollar på fin annons Henrik så har vi samma sorts pipor.
Mina db-killers är helt oanvända _garanterat_ du kan låna dem om du vill. Stoppar dem i ryggsäcken när jag susar in till stan i morgon så kan du ringa om du vill ha dem.
fredrik
Bläe nu känner jag mig utfryst, provköra den där Ducati Streetfightern igen kanske.
Tråkigt, hoppas ni får bra väder.
Äh, ring han Jocke som är ansvarig! Det ska ju bli kanonväderMinst 2-3pers får ju förhinder och backar ur. Sen borde dom kunna klämma in 1 pers till vilket som. Häng på nu!
Va åker ni för bil? Åker ni ikväll? Whats what?
Vi åker stridsplanet med släp, tidigt tidigt imorgon. Släp- samt sovplats finns. Ring nu!
Japp det var jag
Tänkte ju sälja men ville nog ha hojen för mkt för att acceptera (skam-)buden. Älskar hojen goddamnit!
Hörde efteråt att du gick av, visste inte hur eller om det var illa. Kände inte igen dig då.. Jag var lite ur fas eftersom jag kom efter start och blev lite vilse, hamnade i fel grupp och kände mig allmänt vilse!
Men första knäskrapet i regn iaf
Gick kopplingskåpan eller räcker det med racemässig silvertejp?
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |