FarstaStrandMannen
Back on track
Holy Diver skrev:det e trist när det händer, men alla här och min underbar polare, allmänt känd som kung på 125-forumet har fått mig att inse att det blir bättre sen....har pratat med far min oxå.... å alla säger detsamma.... 17 år är inte den ultimata åldern för ett seriös förhållande.... nu vet jag ifs inte hur gammal du är, men så här är det tyvärr....
Jag vill oxå gärna vara kompis med min flikka... men har insett att det kommer vara svårt till en början, om man inte vill vara kkomisar vill säga, men då är man nog tillbaka på samma punkt igen...med svartsjuka å grejer när det kommer fram att den andra träffar andra killar/tjejer.... så jag ska försöka ta lite avstånd från det.... men tro mig, det kommer bli tugnt.....
sporthoj.com.... tackar gud för att det finns.... å vad vpre det utan alla underbara själar som håller till här!? Nada!
Tack till er alla!!
/Holy D - fortfarande ledsen... men ser ljuset lååååångt fram i tunneln....
jag e 17 oxå... näe denna ålder e nog fel för seriösa förhållanden man ska nog "leka" av sig innan man beslutar för lita mer vuxet. men det svider i hjärtat i vilket fall... det e något man aldrig kommer ifån