Är det slut nu....? *gråta*

FarstaStrandMannen

Back on track
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
Honda CR 250
Holy Diver skrev:
det e trist när det händer, men alla här och min underbar polare, allmänt känd som kung på 125-forumet har fått mig att inse att det blir bättre sen....har pratat med far min oxå.... å alla säger detsamma.... 17 år är inte den ultimata åldern för ett seriös förhållande.... nu vet jag ifs inte hur gammal du är, men så här är det tyvärr....

Jag vill oxå gärna vara kompis med min flikka... men har insett att det kommer vara svårt till en början, om man inte vill vara kkomisar vill säga, men då är man nog tillbaka på samma punkt igen...med svartsjuka å grejer när det kommer fram att den andra träffar andra killar/tjejer.... så jag ska försöka ta lite avstånd från det.... men tro mig, det kommer bli tugnt.....

sporthoj.com.... tackar gud för att det finns.... å vad vpre det utan alla underbara själar som håller till här!? Nada!

Tack till er alla!!

/Holy D - fortfarande ledsen... men ser ljuset lååååångt fram i tunneln.... :rolleyes:

jag e 17 oxå... näe denna ålder e nog fel för seriösa förhållanden man ska nog "leka" av sig innan man beslutar för lita mer vuxet. men det svider i hjärtat i vilket fall... det e något man aldrig kommer ifån :gråta

Holy Diver

<---FÖREDETTA ÅDI--->
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZR 125cc årsmodell -90, Honda CB 125T årsmodell -81
Akrylamid skrev:
jag e 17 oxå... näe denna ålder e nog fel för seriösa förhållanden man ska nog "leka" av sig innan man beslutar för lita mer vuxet. men det svider i hjärtat i vilket fall... det e något man aldrig kommer ifån

du har så rätt.... jag mår så jävla dåligt just nu... å det e ju inte heller så att man bara bryter med just tjejen/killen, utan även alla runt omkring, som "svärföräldrar" å så.... min flikka har tex. ett par riktigt sköna bröder som man numera ser upp till.... ska bli fruktansvärt att tvingas ta hem alla sina saker därifrån.... kan inte tro det är sant...... :gråta

Life is a big, fucking bitch!!!

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Fan jag lider med dig!!! Hoppas inte du gör något dumt bara när du tänker tillbaka på de underbara stunderna du haft med henne.... Jag vet att jag har tendenser att göra så ibland... det är fan jobbigt....

Likaså att lyssna på musik som får en att tänka tillbaka på underbara studer är jobbigt,,,,

Nåväl, hoppas du fixxar detta.... å är stark.....Håller på dej!!

/henke
:hej

FarstaStrandMannen

Back on track
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
Honda CR 250
jag vet precis hur det e... hennes farsa var en sån jäkla rolig person att vara med, han bor i varberg, ligger vi göteborg typ...
kan fan inte tro att jag aldrig kommer träffa honom igen, minns alla super underbara sommrar som jag bruden och våra gemensamma kompisar spenderade där nere, jag börjar gråta så fort jag tänker på alla sköna minnen...

Holy Diver

<---FÖREDETTA ÅDI--->
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Akrylamid skrev:
jag vet precis hur det e... hennes farsa var en sån jäkla rolig person att vara med, han bor i varberg, ligger vi göteborg typ...
kan fan inte tro att jag aldrig kommer träffa honom igen, minns alla super underbara sommrar som jag bruden och våra gemensamma kompisar spenderade där nere, jag börjar gråta så fort jag tänker på alla sköna minnen...

så långt får det inte gå att jag inte kommer se dom igen.... dom e så underbara hela familjen... jag hoppas kunna fortsätta hjälpa hennes mamma med sin affär å sånt... vill bibehålla kontakten med dom....bara hoppas att man kommer över denna, sitt livs första förälskelse, som t.o.m. ledde till förlovning... men den tiden är förbi....

vi har inte gjort slut än...iaf. inte bestämt det, men ingen av oss orkar fortsätta såhär...kan inte låta bli att gråta när jag hör hennes favorit låt å ser hennes underbara leende som bakgrund på skrivbordet...... måste fan ändra det snart, annars kommer man aldrig över henne....

Hatar sånt här!!!

FarstaStrandMannen

Back on track
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
Honda CR 250
jaa, varför finns sån här grymhet... får aldrig mer hålla om henne igen, och längta på jobbet att man slutar och kan gå hem till bruden och få en massage eller nåt... asså det känns helt sjukt, efter 1 år och 7 månader det e fan grymt länge i våran ålder...

Holy Diver

<---FÖREDETTA ÅDI--->
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Akrylamid skrev:
jaa, varför finns sån här grymhet... får aldrig mer hålla om henne igen, och längta på jobbet att man slutar och kan gå hem till bruden och få en massage eller nåt... asså det känns helt sjukt, efter 1 år och 7 månader det e fan grymt länge i våran ålder...

mmm... det e riktigt länge....vi är uppe i 1år å 5månader nu.... länge det oxå.... men ni verkar ju haft ett rätt lugnt förhållande....å så kom det så plötsligt.... jag å natta har iaf kännt på oss att det skulle bli så här ganska snart.... det var en tidsinställd bomb som bara tickar ner.... känns faktiskt ganska bra trots allt att vi är med på det.... tror att vi båda bara vill att det ska vara över.... men det fattas bara det allra sista... å det kommer snart....... :gråta

FarstaStrandMannen

Back on track
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
Honda CR 250
jag blir såå jävla sur på att hon e kär i en annan snubbe, en jävla tönt i mina ögon, asså efter 3 veckor, speciellt när vi fortfarande umgicks... vi snackade om det här precis efter vi hade gjort slut och hon sa att det skulle minst ta 2 månader innan hon kunde få känslor för nån annan... de 2 månaderna måste jag ha missat...

Holy Diver

<---FÖREDETTA ÅDI--->
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Holy Diver går till sängs nu.... utan flikka bredvid sig....... ska träffa flikkan imorgon, får se hur det går...

Ha d bäst alla undebara här på SH!!

Natti....

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Jag har haft min underbara flicka i ett å ett halvt år nu....

det har vart den bäsdta tiden i mitt liv...

vi har haft problem ett par gånger, men det har löst sig bra var eviga gång.... antar att jag haft tur....

som sagt, jag håller på dig holy diver å att du klarar detta bra...

jag vet själv hur det är...

det är det värsta som kan hända...

var stark.... gör inget dumt.... typ sup ner dig totalt eller slå sönder något/någon.... skapar bara trubbel.....

tänk på de positiva stunder ni haft....

jag vet att det känns fan å att det låter "lätt" för mig att säga...

men det är faktiskt bäst....

Komigen, tänk skojigt!!!!!

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Holy Diver skrev:
så långt får det inte gå att jag inte kommer se dom igen.... dom e så underbara hela familjen... jag hoppas kunna fortsätta hjälpa hennes mamma med sin affär å sånt... vill bibehålla kontakten med dom....bara hoppas att man kommer över denna, sitt livs första förälskelse, som t.o.m. ledde till förlovning... men den tiden är förbi....

vi har inte gjort slut än...iaf. inte bestämt det, men ingen av oss orkar fortsätta såhär...kan inte låta bli att gråta när jag hör hennes favorit låt å ser hennes underbara leende som bakgrund på skrivbordet...... måste fan ändra det snart, annars kommer man aldrig över henne....

Hatar sånt här!!!

Sätt ett datum långt fram i tiden (ett år eller mer) & innan det datumet har du ingen kontakt med henne överhuvudtaget. (eller hennes familj)
Om din kontakt med hennes familj är så pass bra som du säger så överlever den den tiden.
Under tiden bygger du upp ditt nya liv & dig själv sakta men säkert.
När du kommer till det datum du har satt så gör en koll på vad du känner orkar du med henne & henne nya liv?
Om du orkar tag kontakt & fortsätt ditt liv som det är nu men med Ny/gamla kontakter.
Om inte gå tillbaka till kalendern sätt ettt nytt datum.

Om inte det funkar så är jag jäkligt illa ute för då vet jag inte vad jag ska göra.
Sitter själv i samma båt sen 3 månader tillbaka...
Det enda jag vet är att det blir bättre & att alla roliga människor på sporthoj har gjort mitt liv betydligt lättare.

Lycka till. (du också Akrylamid)

Holy Diver

<---FÖREDETTA ÅDI--->
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
hållundan skrev:
Jag har haft min underbara flicka i ett å ett halvt år nu....

det har vart den bäsdta tiden i mitt liv...

vi har haft problem ett par gånger, men det har löst sig bra var eviga gång.... antar att jag haft tur....

som sagt, jag håller på dig holy diver å att du klarar detta bra...

jag vet själv hur det är...

det är det värsta som kan hända...

var stark.... gör inget dumt.... typ sup ner dig totalt eller slå sönder något/någon.... skapar bara trubbel.....

tänk på de positiva stunder ni haft....

jag vet att det känns fan å att det låter "lätt" för mig att säga...

men det är faktiskt bäst....

Komigen, tänk skojigt!!!!!

jag försöker.... men det e inte bara det här med tjejen...så mycket annat rumt omkring.... speciellt skolan, å saken blir inte bättre av att man inte får åka hoj mer försn typ nästa sommar om man mot förmodan skulle ha råd med hoj då..... känns allmänt deppigt just nu........ men nu ska jag iaf sova.... tack ska du ha iaf för dom orden! Å ta vara på den tid du har med flikkan din! Å var rädd om henne!!

Ha D!

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Holy Diver skrev:
jag försöker.... men det e inte bara det här med tjejen...så mycket annat rumt omkring.... speciellt skolan, å saken blir inte bättre av att man inte får åka hoj mer försn typ nästa sommar om man mot förmodan skulle ha råd med hoj då..... känns allmänt deppigt just nu........ men nu ska jag iaf sova.... tack ska du ha iaf för dom orden! Å ta vara på den tid du har med flikkan din! Å var rädd om henne!!

Ha D!

Tack ska du ha själv!! sådana ord värmer....

Jag vet hur det känns när det verkligen är som om världen bara vänt ryggen åt dig..... Skolan går åt helvete, vädret suger, kärleken strular, det man mest av allt gillar går åt helvete... Men jag vet, av egen erfarenhet att det löser sig alltid.... Man MÅSTE tänka så, även att det är innihlevete svårt..... Man MÅSTE, annars knäcker man sig själv.... Vilket är kass...

Se till å sov nu, det behövs.....

Lider med dig..... Men komihåg.... SH är räddningen på alla problem... inte sprit eller nårra andra konstiga saker....

/henke, som håller hårt i sin nyblivna körkortsinnehavartjej-Zandra:kär

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Holy Diver skrev:
Hmm....nog för att den KOMMER bli utsliten av den anledningen, men just nu är det skadan sedan senaste vurpan som förstör för mig.... har blitt av med gipset, men jag får inte köra hoj pga de klassiska 2-taktsvibrationerna.... det skulle bara ställa till det i handen som redan är illa åtgången... så tyvärr.... nu e det fru vänster som får arbeta ett tag!! :tummenupp

Rejvis: Det jag menade med det jag skrev var att jag helt ärligt uppskattade det du sa... ibland tröttnar man på allt fjanteri.... det du säger är rakt på sak, och för var tråd jag läser där du träder fram, så blir du mer, och mer känslig i mina ögon! Du har det många saknar... förmågan att inse fakta och säga som det är! Måste erkänna att jag själv är en av dom som saknar den förmågan.... :fakta
äsch, nu ska du inte va sån.....:rodnar

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Eddie: Kom upp till stan på lördag nu så sätter vi oss å babblar om hur dumma, elaka och underbara våra ex är. :)

Det tillsammans med lite sprit och en hel hop av goda vänner är den bästa medicinen. :)

Åka vid 24 är väl lungt. Sista tåget då eller?

Last edited:

Jonne_boy

Äntligen tillbaka
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZXR 400 -92
njas, det e sista bussen som man åker hem isf på lördag,

Kommer hem runt kl. 2

2 timmar och 14 minuter från oljekyld till gnesta,, =)

Chribba

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6
Re: Re: Re: Re: Är det slut nu....? *gråta*

Ace Niki skrev:
Jag repeterar: Hon är 17, det är helt sunt att hon (och nu pratar jag så du ska förstå) vill kolla in utbudet. :fakta
Jag utvecklar: Kvinnor föder i regel max ett barn per 2 år. Killar kan få barn precis hur ofta som helst. Av detta följer att tjejer måste välja partner med mer omsorg än killar. Nu säger du: "jamen vafan det handlar bara om ett förhållande, vi ska inte skaffa barn!" Men våra val av partners handlar nästan uteslutande om biologi (som har format oss i miljoner år). Vårt civiliserade jag har sällan nånting att säga till om här.
Jag rättar: dumma stavas med två m.
:fakta

Sorry att behöva krossa dina rosa drömmar om att vi kvinnor skulle vara på nåt sätt upphöjda över biologins lagar.

Visst jag kan köpa det där med att de flesta behöver leka runt och kolla utbudet, både killar och tjejer och för eller senare.

Men att "biologins lagar" tvingar tjejer att "välja partner med mer omsorg än killar" måste jag ställa mig väldigt frågande till?
Det som skilljer människan från djuren är att vi inte bara har instinkter att följa. Det jag vill komma fram till är att allt dumt man gör blir väldigt lätt att bortförklara om man skyller på de "biologiska lagarna". Typ: Jag var bara tvungen att sätta på henne för hon hade en sån frodig barm. Eller min gamla jaktinstinkt ända från hedenhös tvingade mig att slå ihjäl honom.

De "biologiska lagarna" kan kanske förklara varför vi handlar som vi gör men aldrig rättfärdiga felaktiga handlingar.

//Chribba

Holy Diver

<---FÖREDETTA ÅDI--->
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Re: Re: Re: Re: Re: Är det slut nu....? *gråta*

Chribba skrev:
Visst jag kan köpa det där med att de flesta behöver leka runt och kolla utbudet, både killar och tjejer och för eller senare.

Men att "biologins lagar" tvingar tjejer att "välja partner med mer omsorg än killar" måste jag ställa mig väldigt frågande till?
Det som skilljer människan från djuren är att vi inte bara har instinkter att följa. Det jag vill komma fram till är att allt dumt man gör blir väldigt lätt att bortförklara om man skyller på de "biologiska lagarna". Typ: Jag var bara tvungen att sätta på henne för hon hade en sån frodig barm. Eller min gamla jaktinstinkt ända från hedenhös tvingade mig att slå ihjäl honom.

De "biologiska lagarna" kan kanske förklara varför vi handlar som vi gör men aldrig rättfärdiga felaktiga handlingar.

//Chribba

:fakta

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Jonne_boy skrev:
njas, det e sista bussen som man åker hem isf på lördag,

Kommer hem runt kl. 2

2 timmar och 14 minuter från oljekyld till gnesta,, =)

Ta den då.. ;) Bussresor är roliga när man e på fyllan. ;)

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024