Är du snygg?...

Karin.81

Om man inte vill, så behöver man inte...
Gick med
22 Apr 2004
Ort
Rimbo
Hoj
tt600
Jag tycker att killar får göra så mycket som man själv vill...det e upp till var och en! Men jag vet inte om JAG skulle falla för en kille med "en massa preparat insprutat", men jag tycker absolut INTE att det är fel! Att färga håret tycker jag bara är fint...killar som e sminkade skulle jag nog inte titta åt, men det kanske bara är för att jag själv inte sminkar mig...
Jag personligen skulle inte vilja ha silkon, men det e bara för att jag är nöjd med min kropp som den är, om man nu får vara det:)....???




mr_rockster skrev:
I sverige råder ju som alla vet den såkallade jantelagen. Man får inte sticka ut och så etc. etc. På så sätt tycker JAG sverige är ett skitland.

Får man berömma sig själv? Knappast. Då är man uppblåst etc. men om vi bortser från allt detta nu så undrar jag:

Är du snygg?

Ser du alltså dig själv som snygg? Eller som ful? VARFÖR ser du dig själv så i så fall? Försöker du förbättra ditt utseende och isåfall hur?

Hur mycket är okej att förbättra sitt utseende utan att det är fel? Är det okej för tjejer att sminka sig? Att förstora tuttar och läppar? Att fettsuga sig? Operera om sitt ansikte? Färga håret? Push-Up BH med inlägg?

Hur mycket är det okej för killar att ändra sig? Färga håret börjar ju bli accepterat, men sminka sig? Lägga in frallor under huden för att få jättestora muskler? Vart går gränsen?

Lite nyfiken ;)

- Johan
 

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Em74 skrev:
Fel!! Jag har aldrig träffat någon som kan snacka omkull mig... :tuttar

Men visst..jag tvivlar inte ett dugg på att du skulle kunna snacka omkull tex Viktoria Silvstedt...tvivlar inte ett dugg.... :tungan
ÄSCH henne vill man väl fan inte snackaomkull.....hon fär blåst, hon snackar säkert omkull sig själv:)
 

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Em74 skrev:
Det som Ravetrancer säger är att bara en kille kan snacka så kan han få omkull vilken brud som helst så gott som. Oavsett om killen ifråga är "snygg/attraktiv" lr inte.. (nu är det ju så att vara "snygg" betyder väldigt olika för olika personer,,så det vi först kanske ska diskutera är.. Vem är snygg?? Vad är man om man är snygg?)

Det jag säger är att; är jag inte fysiskt attraherad av en kille så kan han inte snacka omkull mig. Punkt slut.

Jag väljer vilken kille jag vill ha. Jag blir aldrig vald. :D
synd att du inte tänker längre än vad näsan e lång:)
 

WildCard

Alltid med ett ess i skjortärmen!
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Kungsbacka-ish
Hoj
R1 -04 (tänkte byta märke med det blev visst inte så...)
Jag tycker jag ser hyggligt bra ut, är hyggligt vältränad oxå. MEN jag är jävulskt dålig på att ragga brudar... :huvet
 

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Kimze skrev:
1. Jag kör inte 125a
2. Jag är 18 och vem säger jag raggar på massa fjortisar? inte direkt! och jag säger inte att det inte går att få snygga brudar för det går men det händer inte direkt så jävla ofta, så du säger varjegång du går på krogen kan du ragga upp vilken snygg tjej som helst utan problem?
4. Du dömer folk efter ålder vilket är väldigt fel, jag har vänner som är både likagamla som jag och väldigt mycket äldre så du skall inte ta förgivt att jag springer runt o fjantar med massa små fjortisar...Vem har sagt att jag är måste vara lika "omogen" som en 18 åring bara för att jag är 18??
5. Jag lipar inte, jag inser fakta
6. been stavas det och inte benn :D
yada yada yada......du lipar som en liten mes, och mesar vill ingen brud ha
 

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
Wassup skrev:
jo men det är ju det första man ser hos en person

Och det kan vara anledningen till att man fortfarande attraheras av en människa man känner alltför väl. ;)
 

Tommy-L

Allt e relativt
Gick med
19 May 2004
Ort
S-tälje
Hoj
Ktm 950 SM SvarT!
Flamma77 skrev:
Och det kan vara anledningen till att man fortfarande attraheras av en människa man känner alltför väl. ;)
sorry fel skrivet av mig :huvet "det är ju det första man ser" så det blir
ju lite jobbigt att gå å snacka med folk och sen se om man blir attraherad det tar ju tid som fan. så det kan ju stämma med andra ord.
förutom att den som ses som snyggare måste ju ta den som ser sämmre ut
 

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Karin.81 skrev:
Jag tycker att killar får göra så mycket som man själv vill...det e upp till var och en! Men jag vet inte om JAG skulle falla för en kille med "en massa preparat insprutat", men jag tycker absolut INTE att det är fel! Att färga håret tycker jag bara är fint...killar som e sminkade skulle jag nog inte titta åt, men det kanske bara är för att jag själv inte sminkar mig...
Jag personligen skulle inte vilja ha silkon, men det e bara för att jag är nöjd med min kropp som den är, om man nu får vara det:)....???
en fet lina kola i näsborren på killen då, riktigt så där så man ser att han vart o pudrat den??? :rofl
 

Fudpucker

Semesterbefriad
Gick med
16 Oct 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
Aprilia SL1000 Falco -02
Utstrålning och charm gör en människa snygg, enligt mig.
Om du har, i allmänhetens ögon, ett perfekt utseende och är lika kul som en trasig sten så bryr inte jag mig iaf!

Så ÄR det! ;)
 

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
Wassup skrev:
.... förutom att den som ses som snyggare måste ju ta den som ser sämmre ut.

Något risigare proportioner vägs definitivt upp av personlighet och utstrålning... :tummenupp
 

DreeTman

Långsam
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Lindesberg
Hoj
Posörhoj 08 -RR edition
Ser inte mig själv som direkt snygg...snarare alldaglig. Däremot händer det att man får komplimanger av andra som anser att man ser bra ut, men tror det handlar mer om utstrålning än just hur "snygg" man är.
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Det är ju inte bara utseendet som är viktigt utan helheten (skulle aldrig dejta en kille som är :kocko), även klädstil och att man har gemensamma intressen tycker jag är viktigt, alla tänder vi på olika saker. Var det inte någon här som var svag för kvinnliga poliser?, själv är jag svag för snickare. En händig man är för det mesta också en sexig man (enligt mig själv), och min pojkvän är väldigt händig :banana
 

Tommy-L

Allt e relativt
Gick med
19 May 2004
Ort
S-tälje
Hoj
Ktm 950 SM SvarT!
Tofast4Hjo skrev:
Det är ju inte bara utseendet som är viktigt utan helheten (skulle aldrig dejta en kille som är :kocko), även klädstil och att man har gemensamma intressen tycker jag är viktigt, alla tänder vi på olika saker. Var det inte någon här som var svag för kvinnliga poliser?, själv är jag svag för snickare. En händig man är för det mesta också en sexig man (enligt mig själv), och min pojkvän är väldigt händig :banana

jo visst e det sexigt med kvinnliga poliser, så länge dom ser bra ut.
även andra yrken går bra :)
kvinna i arbets kläder hmmm när man tänker efter så går nästan alla yrken bra beror på kvinnan.
men det e sexigt med små tjejer i arbetskläder.
men nått som är mycket sexigt e snygg brud i mc kläder (porrigt) :yoparty
 
Last edited:

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
Wassup skrev:
jo visst e det sexigt med kvinnliga poliser, så länge dom ser bra ut.
även andra yrken går bra :)
kvinna i arbets kläder hmmm när man tänker efter så går nästan alla yrken bra beror på kvinnan.
men det e sexigt med små tjejer i arbetskläder.
men nått som är mycket sexigt e snygg brud i mc kläder (porrigt) :yoparty

:D

Jodu! Jag är jäkligt mycket 'porrigare' i skinnställ än jag är i mina arbetskläder. :lol När jag jobbar på lab har jag landstingets 'bussarongklänning' som slutar mitt på vaden, tofflor och labrock...och latexhandskar ibland... :hihi
 

Tommy-L

Allt e relativt
Gick med
19 May 2004
Ort
S-tälje
Hoj
Ktm 950 SM SvarT!
Flamma77 skrev:
:D

Jodu! Jag är jäkligt mycket 'porrigare' i skinnställ än jag är i mina arbetskläder. :lol När jag jobbar på lab har jag landstingets 'bussarongklänning' som slutar mitt på vaden, tofflor och labrock...och latexhandskar ibland... :hihi
:yoparty :rofl :rofl
tänkte mer på blå byxor som sitter åt lite grann det finns inte många av dom men man har sett dom ibland :)
men dinna arbetskläder går bra :rofl
tjej med skinnställ :drool
 
Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top