Du får inte ut ciggen, utan hojen drar i sig den!
å allt fasnar i katalysatorn... f-n va bra hoj... både bra för miljön och han som sitter på....
Du får inte ut ciggen, utan hojen drar i sig den!
Wheelie på 4:an med K1300S Jag är fan skeptisk till det där du.
Ädit: isåfall växlar du dig dit, den går fan inte upp på tofflan på 4:an S1000 måste man ju fan slita upp på 4:an.
Detta kan mkt väl vara dagens i-landsproblem
Kan inte påstå att det var någon jättewheelie men med fruntimmret på + packning samt qs och fullt ös mellan trean och fyran lyfte den fint (hittade troligen en rejäl okänd momenttopp i motorn där ) samtidigt som datorn klippte ned den rejält med 2 sek fint skak i styret. Frugan kan intyga. Blev förvånad själv att klunsen kunde slappa till mig och än mer förvånad att den gick upp på bakhjulet. Men baktung hoj kan ändra wheeliebenägenheten rejält märkte jag.
Du hade inte glömt att ta bort depåstödet fram ?
Du hade inte glömt att ta bort depåstödet fram ?
Word. Välkänt touringproblem. Tom min gamla sunkiga xj600 som hade tre feta packväskor långt bak gick på bakhjulet totalt osäkert på trean när det var packat i lådorna. Utan lådor nästan helt omöjligt att få upp junket ens på ettan med koppling......allt handlar väl om att ha så mycket vikt bakom bakhjulsaxeln som möjligt... då kan man nog få till de mästa...
Kan inte påstå att det var någon jättewheelie men med fruntimmret på + packning samt qs och fullt ös mellan trean och fyran lyfte den fint (hittade troligen en rejäl okänd momenttopp i motorn där ) samtidigt som datorn klippte ned den rejält med 2 sek fint skak i styret. Frugan kan intyga. Blev förvånad själv att klunsen kunde slappa till mig och än mer förvånad att den gick upp på bakhjulet. Men baktung hoj kan ändra wheeliebenägenheten rejält märkte jag.
Word. Välkänt touringproblem. Tom min gamla sunkiga xj600 som hade tre feta packväskor långt bak gick på bakhjulet totalt osäkert på trean när det var packat i lådorna. Utan lådor nästan helt omöjligt att få upp junket ens på ettan med koppling.
Jag har power-wheelat på 4an med S1000RR på banan med race-mode... Men man studsar ju i backen mellan klippen...
Vad väger frugan ?
Vad väger frugan ?
Hallå vi bytte hastigt och lustigt hoj ett tag, K1300S den power-wheelar inte av sig själv sådär
Om man nu inte har en stadig kvenna bakpå som viktar.
Hallå vi bytte hastigt och lustigt hoj ett tag, K1300S den power-wheelar inte av sig själv sådär
Om man nu inte har en stadig kvenna bakpå som viktar.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|