2strokeforce
Ny medlem
kul med hitech grejer... dom gör inte riktigt alltid som man vill
Enligt "Performance Bikes" Julinumret så kopplas inte DTC elektroniken ur enbart genom att sätta den i Slickläge. Dessutom måste du trycka in DTC knappen tills en gul lampa börjar lysa kontinuerligt.
"If you really want to fool around, you have to hold down the DTC button until the yellow light on the dash stays on. Your life is now entirely in your hands."
Läs instruktionsboken.
Eller inse att denna hoj inte är gjord för fjantar som vill imponera på småtjejer utanför korvkiosken. Denna hoj är gjord för att åka fort och det gör man med båda hjul i backen.
Läs instruktionsboken.
Eller inse att denna hoj inte är gjord för fjantar som vill imponera på småtjejer utanför korvkiosken. Denna hoj är gjord för att åka fort och det gör man med båda hjul i backen.
Varför svara på en tråd när du är totalt ointresserad av att hjälpa till?
Varför käfta o tro att du ska lära upp folk? Varför tror du att TS vill hjula för att "imponera på småtjejer utanför korvkiosken", när du inte har en jävla aning?
Så jäkla trött på meningslöst snack som förstör massa trådar så att man får leta i evigheter för att hitta dom vettiga svaren...
Håll dig till ämnet lr håll tyst.
Jag är väl medveten om att att DTC elektroniken inte kopplas ur i "slick"-läget men jag vart mest förvånad över att den tillåter en viss tids bakhjulsåkning innan den obarmhärtigt stryper tändningen.
the duration of a wheelie is limited to five seconds of fun before the electronic cops are called in to spoil the party.
Det är uppenbart att du inte gillar (eller förstår...?) ironin i den nedre delen av mitt inlägg, men kan du läsa första raden i mitt inlägg...? Där finns svaret som trådskaparen letar efter och det är hyfsat on topic jämfört med ditt inlägg.
Tagga ner nu för fan..världen går inte under för det!!!Du lever säkert imorgon också...gå ut och andas lite friskt luft!Du har helt rätt. Ja varken gillar eller förstår ironin (vilken del va ironi?)...
Sen förstår ja inte hur man tror man hjälper nån när man säger "läs instruktionsboken"... De fattar väl vilken idiot som helst att om man har en instruktionsbok så kan man läsa den...
Finns det nån motorcykel 2010 som väckt så mycket debatt, avundsjuka och spekulationer som BMW S 1000RR?
Va e grejen?
Vad är den bäst på?
Vänta bara till 2011.an kommer............
Tagga ner nu för fan..världen går inte under för det!!!Du lever säkert imorgon också...gå ut och andas lite friskt luft!
Ja ska göra de. Jävla hets de blev för ingenting
Finns det nån motorcykel 2010 som väckt så mycket debatt, avundsjuka och spekulationer som BMW S 1000RR?
Va e grejen?
Vad är den bäst på?
Va e grejen?
Vad är den bäst på?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin