2fast4hjo skrev:
Jag tycker den tråden har väldigt lite med denna tråden att göra. Problemet där är knappast att gubben träffat en 19 åring.
2fast4hjo skrev:
Markus skrev:Hallon?
Esquire skrev:Senaste kvinnan som jag strulade runt lite med var 39år, själv är jag 22...
tassen skrev:Du har mycket rätt där, lika barn leka bäst..
Pippi skrev:Jag va gift med en man som var 16 år äldre än mig, vi har en 4 åring tillsammans och skiljda sen 2 år tbx. De svåraste med just åldersskillnaden tyckte jag nog var att han helldre satt hemma medans jag ville ut o se världen och göra saker som han kanske inte hade samma intresse av. Vilket va en del i att vi gick skillda vägar. Tror att de lättare uppstår en svartsjuka också då jag var 21 o han 37, det har iof mycket med hur man är som person att göra. Men en sak e säker... aldrig mer så stor åldersskillnad
Nu lever jag med min sambo som e 3 år äldre, helt perfekt
Har vart ute och rest med barn o utan barn, inte bara suttit hemma i soffan
Nu känner jag inte er men det kan ju vara så att du är "mognare" än 24 och han "mindre mogen" än 35? (Hypotes..)lilltryne skrev:Det är ju inte åldern som avgör om man e i samma fas i livet. Som stortryne påpekade tidigare så är det 9 år imellan oss, men ändå känns det som jag träffat en manlig verision av mig. Visst har vi upplevt olika saker i våra liv, men just nu är vi i samma fas och det ser ut som om vi är påväg mot samma mål oxå.
Jag tänker ALDRIG på att han e 9 år äldre än mig, hade nästan glömt bort det när jag läste hans inlägg... "9 år? "
Det är ju inte default för alla, för DIG var det så, men alla är ju inte sånna...Mingves skrev:Jag ville resa och vara skibum när jag va 20, inte ville jag bli farsa.
Om ni har någe gemensamt har ju inte med åldern och göra. Vi gör ju inte alla saker i samma tempo, det du hunnit göra på 10 år kanske någon annan gjort på 2 år...Mingves skrev:Min värsta fasa är att träffa en tjej som pluggar och som inte har jobbat. Då har man inte ett suck gemensamt...
//M
Jag menade inte detta som en pik till dig eller MCbrud.lilltryne skrev:Det är ju inte default för alla, för DIG var det så, men alla är ju inte sånna...
Om ni har någe gemensamt har ju inte med åldern och göra. Vi gör ju inte alla saker i samma tempo, det du hunnit göra på 10 år kanske någon annan gjort på 2 år...
Det är lugnt tog det inte som en pik. Jag menar bara att åldern inte har någon större betydelse. Speciellt inte när man kommit upp i 20+.Mingves skrev:Jag menade inte detta som en pik till dig eller MCbrud.
Men trots allt är det tyvärr så att få är ihop med den som de träffade när de var 20....
eller efter några månader...Mingves skrev:Att då binda sig med en 20åring som inte är klar med utbildningen är troligen som att be om att det skall ta slut vid 40......
//M
Mingves skrev:Nu känner jag inte er men det kan ju vara så att du är "mognare" än 24 och han "mindre mogen" än 35? (Hypotes..)//M
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|