Nu har jag iofs ingen vidare personlig erfarenhet av äldre tjejer (ett par tre stycken som max har varit 2 år äldre) men jag kollar hellre på mogna "flickor" runt 30-strecket än på småflickor. Iofs kollar jag på allt av honkön på två ben men just den gruppen tilltalar mest. Nu har jag iofs flickvän sedan 5 år tillbaka (samma årgång och allt, skiljer 6 månader) men vore jag singel så skulle jag nog leta efter något äldre. Iofs så hinner verkligheten ikapp en och man bestämmer inte själv över vad som kommer med hem eller ej...
Morsan (som har fyra ungar, och hade redan då) var 38 år när hon träffade sin gubbe som då var 27
Det var säkert en del blickar från omgivningen, men det som är värst när jag tänker efter är att han bara är 7 år äldre än min brorsa
De håller fortfarande ihop och kommer nog dela grav ihop så för dem fungerade det utmärkt.
Min styvbrors far däremot är solklart gubbsjuk! Han är 46-47 nånting och hans thailändska flickvän är 25. Sist jag hörde iaf, han kanske har skaffat nåt yngre nu...