Fan va fint! Har varit väldigt missnöjd med min 08a som har slurkat i sig 2 liter olja på 350mil Har inte fått något brev hem än viserligen men det här måste man ju kolla upp...Annars tycker jag de är en kanon cykel att åka på
Hur kan man helt seriöst säga att Honda är bästa kvalitet ?![]()
Inte i denne tråd men gärna i alla andra....
Tror inte de är någon fara om man bara honar cylindrarna o sätter dit nya ringar...de sliter in sig fint
Var sitter det körnslaget? jag menar, så att man som köpare vet var man ska leta, (och som säljare vet var man ska slå?)
Idiotsystem.
Lättare att se exakt vad då?
Att någon har slagit dit ett köRnslag, eller att delarna är bytta?
Enligt mig så ser man bara ett körnslag och ingenting annat.
vill man få reda på om delar är bytta så får man tydligen kolla upp det i någon databas?
Eller?
Körnslag är alltså ett idiotsystem.
Du tycker alltså att körnslagssystemet är bra.KöRnslaget är för att det skall synas att det är gjort, om man vill fuska så går det att göra med alla system, till vilken nytta? Det kommer upp en notis om att det skall göras nästa gång hojen är på service.
Om det är ett idiotsystem eller inte är upp till dig att tycka, men då borde du ha en bättre lösning? Ring Honda och ge dem ditt tips!
Du tycker alltså att körnslagssystemet är bra.
Så bra då.
Jag tycker att körnslagssystemet är tandlöst.
Eftersom vem som helst kan slå in ett körnslag.
Vi tycker lite olika och det är helt okej för mig.
Säg mig, om du ser ett körnslag på rätt ställe, litar du då på att delarna är bytta eller vill du kolla upp det i någon databas?
Vad är det för mening med att köra med trasig koppling, och sen slå dit ett körnslag och låtsas att recallen är gjord![]()
Varför bry sig så stark om hur Honda gör. Jag tycker det är märkligt när ramarna går av på gixxer, så får handlarna en liten plåtbit att svetsa över, byta ramen vore väl rimligt. finns alltid åsikter om allting![]()
Vad är det för mening med att köra med trasig koppling, och sen slå dit ett körnslag och låtsas att recallen är gjord![]()
Varför bry sig så starkt om hur Honda gör. Jag tycker det är märkligt när ramarna går av på gixxer, så får handlarna en liten plåtbit att svetsa över, byta ramen vore väl rimligt. finns alltid åsikter om allting![]()
svetsa över, nej men limma![]()
jag kan för mig gud inte fatta hur i helvete det ska hindra ramarna från att gå isönder![]()
Njaeee. Svetsa, limma nä bultar gör dom väl?!
( Aj vill kål jo soon btw...)
Honda försökte för engång skull göra en hoj som inte ligger 4år bakåt prestanda mässigt och direkt så började deras kvalite sjuka lägre ner än deras konkurrenter som pressar ur mer i sina motorer men har hållbarare maskiner. Lustigt! mycket lustigt
Tror knappast att så är fallet.
Bara för att någon stackars ihjälarbetad japanare råkat vända upp och ner på en serie kolvringar på Hondafabriken så är hela motorn dålig då eller...
Är det någon som någonsin återanvänt en knäckt Suzuki 1000 ram ??![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |