Har man ett bullrigt jobb kan man övertyga arbetsgivaren att man skall ha sådanaHeol skrev:1600!!!!!!!!!!
Har man ett bullrigt jobb kan man övertyga arbetsgivaren att man skall ha sådanaHeol skrev:1600!!!!!!!!!!
Zee skrev:Öronproppar?!?! Whatta hell? Har jag missat nått? Varför monterar folk slipon som ska brumma mer o sen kör med öronproppar?? Man vill väl höööraa på motor..?!?!
Supermoppepojkarna med öppna krukor kan jag förstå, men alla ni som kör sporhojar med integralhjälmar, varför kör ni med öronproppar?!?!?!
Nicke skrev:Antar att det är första hojen eller så kör du inte så fort?
weeeiii skrev:jag lyssnar alltid på musik när när kör hoj...
jag rekomenderar att testa "shure" hörlurar, dom dämpar vindbruset jävligt bra, dock så är hörlurarna inte precis de billigaste alternativet...
http://www.shure.com/earphones/
jag använder e2c = billigast, men ändå rätt dyrt enligt min menig
Zee skrev:Öronproppar?!?! Whatta hell? Har jag missat nått? Varför monterar folk slipon som ska brumma mer o sen kör med öronproppar?? Man vill väl höööraa på motor..?!?!
Supermoppepojkarna med öppna krukor kan jag förstå, men alla ni som kör sporhojar med integralhjälmar, varför kör ni med öronproppar?!?!?!
MoosE skrev:jag funderar på å prova dom här..
http://www.gtek.se/index.php?mode=item&id=323&session=e4207e9d96f591d64b028ab51d51a148
någon som vet om dom e bra?
Nicke skrev:Kör med de här från Apoteket. Tycker att de är klart bäst. De är nästan väl tysta ibland tycker jag som inte brukade ha proppar förut. Kör med gula vanliga som inte dämpar lika mycket ibland. "Proppen rullas till en smal rulle och sätts in i hörselgången. Proppen har ett lågt expansionstryck, vilket gör att spänningskänslan är svag." - stämmer bra, de är riktigt sköna.
Ninjaboy skrev:
Från Clas Ohlsson: "Hörselproppar Howard Light. Mot hög- och lågfrekvent buller. Konisk form/vändbara ger två storlekar i samma propp, vilket i sin tur ger bättre passform och lägre tryck i hörselgången. Slät mjuk yta, smutsavvisande, minskar otitrisken. CE-SNR35. Lev.i förp. om 5-par."
http://www.teknikmagasinet.se/shop/db.pl?template_file=db_product.html&ProductID=110332SirCastic skrev:Japp, fungerar 100% på mig.
Bra ljud, djup bas, och så stänger dom ute “allt” annat ljud
Använder pluggen även när jag springer och åker skidor, är nog den enda luren som verkligen sitter där den skall. Dessutom så funkar det utmärkt att dra på och av hjälmen med pluggen i.
Funkar även bra som ljuddäpare vid t.ex. race, och prylarna sitter kvar i snöret så man tappar inte bort dom så lätt.
Speed wont kill you..aRWe skrev:Har man ett bullrigt jobb kan man övertyga arbetsgivaren att man skall ha sådana
Den är snodd från ett amerikanskt forum, det stod exakt så.Hultan skrev:Speed wont kill you..
But a sudden impact will..
Ville bara rätta din signatur..
(Med risk för fel även i min rättning.. Dock fler rätt/mindre fel )
Hultan skrev:
aRWe skrev:Den är snodd från ett amerikanskt forum, det stod exakt så.
Där ser man!Fluxir skrev:ytterligare 20kr billigare... blir till å beställa tror ja.
EDIT: http://www.netonnet.se/item.asp?iid=20122
marolo skrev:Det är inte alla som kör ducce och kan njuta av det underbara motorljudet från en L-twin. Då kanse man behöver öronproppar.
Fast vad vet jag igentligen?!
Hoppas det är sista hojen för Zee.Nicke skrev:Antar att det är första hojen eller så kör du inte så fort?
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |