Står han helt utan kontrakt för 2017?
Team Ongetta ser ut att 2017 satsa på honom..
http://www.motorsport.com/moto3/news/fenati-seals-moto3-return-with-ongetta-in-2017-825093/
Står han helt utan kontrakt för 2017?
Han har ju problem med känsla i framändan/framdäcket å det med yamman. Duccen e/har ännu mer problem med framändan jue. Ser inte ljust ut enligt mig. Men JL kör ju förbestämda spår å har han kraften under sig som duccen har så kan han ju ge sig själv ett långt försprång för att sen "cruiza" i sitt idealspår utan att behöva göra plötsliga ändringar i sitt spår av att nån nafsar honom i hasorna. Så vem vet, hoppas han kan visa vart skåpet ska stå med duccen för att hävda sig lite då han bara har blivit osäkrare å osäkrare den senaste tiden, mena han han få smisk i mästerskapet av MV på Sukkan jue.Kanske redan har varit uppe men vad tror ni om Lorres möjligheter på Ducatin nästa år?
Jag hoppas ju att Ducati ska vara med o slås om vinster o titeln men håller ju inte på Lorre så lite blandade känslor där.
Vilken eller vilka förare kan annars utmana Marques eller Rossi till titeln nästa år?
Maverik känns väl som en kandidat men hinner han anpassa sig och kommer Yamahan funka för honom?
eller kan Ianone skrälla?
Pedrosa tror jag inte kan vara med och slåss tyvärr o Cal har väl inte materialet o krashar lite för mycket.
Vad tror ni?
Casey om 2017...
“Ducati are now very competitive in every race, I won’t be there next year,” says Stoner.
I ren ilska sa jag upp Viasat motor när de blev en tenniskanal i somras. Provade under uppsägnings-tiden, det rabatterade videopasset för de återstående racen. Riktigt ovant med ickesvenska kommentatorer, för mig krävs koncentration under racen och ändå missar jag säkert hälften när det blir för tekniskt.
Trots det hostade jag idag upp € 99.95 för 2017 och känner mig helnöjd med det, även om jag inte tänker nörda ned mig i intervjuer hit och tekniskt tjafs dit. Det är ju € 40 billigare nu än... Tja, hur länge då?
Aja, nöjd som sagt!
Kommer låta auto-dragningen fixa 2017 också.
Har hittills kört vanliga men får nu multi för samma peng.
Står det 99.95 på din autorenowal i din profil? Jag hade multipass förra året och jag ska betala 139,95 för samma paket
Vet vi om KTM blir ensamma 2017 att köra wp fjädring komponenter ?
Tack! Så trevligt med bra info, nu och förr.KTM äger WP...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|