abethebabe
hungarianstallion
- Gick med
- 15 Jan 2006
- Hoj
- GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
@ abethebabe
öh? ingen ide att svara någon som e en "fan". du har ju inte ens läst/tagit till dig vad jag ex har skrivit.
Problemet med Rossi fans e att de kommer göra sin gallskrikande röst hörd och i framtiden så får man nog inte ens ligga nära förare som har med vmstriden att göra. Kommer bli så tråkigt å det e erat fel.
Nu vet jag inte hur länge folk här har tittat på motogp men vandettor å sådant har itne varit så ovanligt. Å att vissa förare har haft favoriter å sabbat för andra har oxå hänt. Å detta kändes inte som ett sådant tilltag från MM. snarare att VR skitsnack från förra rejset helt enkelt eldat på Marc. Rossi fans borde som sagt kolla på fotboll, sluta paja motogp för oss andra som trots att man har favoriter ändå anser att vinnaren e den starkaste förare.
Jag är absolut ett fan men försvarar inte det varken rossi eller MM sysslade med igår men, som jag skrev, att MM inte skulle kunnat kört ikapp lorre trots inbromsningsmissen köper jag inte, att MM skulle blivit så mkt långsammare från förra året finns ju inte på kartan, ganska uppenbart att han ville störa rossi och låta lorenzo dra iväg. MM var ju "bara" 3,5 sekunder före lorenzo i mål på sepang förra året. Hitta gärna ett klipp som stärker sparktesen, jag har inte lyckats ännu.