Yamaha teamchef ger en nykter syn på saken: https://m.youtube.com/watch?v=KfJMKTAh0nM
Väldigt lugn och sansad man Lin. Mycket vettigt som kommer ur den mannens mun.
Yamaha teamchef ger en nykter syn på saken: https://m.youtube.com/watch?v=KfJMKTAh0nM
Har någon sett nått klipp på vad Marc säger om saken? vet att han skulle ge sin vinkel på detta i deras "hospitality tält" kl 18 lokal tid. men har det blivit filmat å så?
Har någon sett nått klipp på vad Marc säger om saken? vet att han skulle ge sin vinkel på detta i deras "hospitality tält" kl 18 lokal tid. men har det blivit filmat å så?
Man säger att VR redan hade ett Penalty Point förutom de tre han fick idag. När/varför fick han det? Jag har helt missat den incidenten.
?
du ser la, banan svänger å han gör ingen extra sväng så vad försöker du bevisa?
å det dära med kicken, knuffen e la mindre viktigt ändå, visst det verkar ha orsakat kraschen men rossi har redan skämt ut sig enligt mig genom att blocka någon på det sättet. så allt du skriver e bara ren å skär fanbabbel. tyvärr
Var Marquez och Rossi på en bandag nu helt plötsligt? Den jämförelsen håller ju inte i varje fall.jaha så om du är på en bandag och i en kurva har du en annan hoj innanför dig som inte svänger så som banan går, som du vill eller som han borde, då är det inte bara ok att köra in i den hojen, utan också skylla på den andre sen?
jaha så om du är på en bandag och i en kurva har du en annan hoj innanför dig som inte svänger så som banan går, som du vill eller som han borde, då är det inte bara ok att köra in i den hojen, utan också skylla på den andre sen?
Inte mig du frågar, men seriöst? är du på riktigt?
Om jag är på en bandag och en annan hoj kommer och ska köra om mig, och går upp på insidan i ingången på en kurva (vilket ofta bara är tillåtet i snabb eller racegrupp på en bandag där alla är vana förare) så förväntar jag mig ju naturligtvis att han svänger in tight så jag har gott om plats att också klara svängen.
Kommer nån upp på insidan i ingången av en kurva, och sen inte svänger in alls utan istället trycker ut mig mot bankanten så jag inte heller kan svänga in och tillslut crashar så hade jag blivit riktigt arg. Och den föraren hade nog fått packa och åka hem från bandagen
Inte mig du frågar, men seriöst? är du på riktigt?
Om jag är på en bandag och en annan hoj kommer och ska köra om mig, och går upp på insidan i ingången på en kurva (vilket ofta bara är tillåtet i snabb eller racegrupp på en bandag där alla är vana förare) så förväntar jag mig ju naturligtvis att han svänger in tight så jag har gott om plats att också klara svängen.
Kommer nån upp på insidan i ingången av en kurva, och sen inte svänger in alls utan istället trycker ut mig mot bankanten så jag inte heller kan svänga in och tillslut crashar så hade jag blivit riktigt arg. Och den föraren hade nog fått packa och åka hem från bandagen
Dina kommentarer i tråden närmar sig det löjliga. Såg du racet? Var hittar du en enda torpedering? Det var tufft kört från båda men inte riktigt fult förrän Rossi fick totalt hjärnsläpp. Om han nu var så jävla snabb som han själv påstår, varför körde han då inte bara ifrån de gånger han var förbi MM?Det fanns massa asfalt att köra på! Marq kör sitt vanliga race och torpederar sig fram... från utsidan denna gången bara...
Dina kommentarer i tråden närmar sig det löjliga. Såg du racet? Var hittar du en enda torpedering? Det var tufft kört från båda men inte riktigt fult förrän Rossi fick totalt hjärnsläpp. Om han nu var så jävla snabb som han själv påstår, varför körde han då inte bara ifrån de gånger han var förbi MM?
De som håller på Rossi här verkar tycka att alla andra skulle kört ett separat race och låtit VR och JL göra upp man mot man, men hallå... Alla slåss för sitt team och sina resultat, så är spelet och det får Rossi finna sig i.
Tvi Vale säger jag bara.
Nej, absolut inte semantik. Det är en förbannad skillnad på "Push him wide and slow him down" och trycka fanskapet av banan. Det måste du ju trots allt förstå oavsett vem du håller på.
Det stör mig som fan att det kommer en liten jävla snoris och gör allt för att avgöra ett VM han inte har haft något att göra med på hela året. Det som gör det extra tragiskt är att snorisen antagligen är den vassaste föraren på griden och har alla möjligheter i världen att etsa in sig i böckerna som en av de bästa genom tiderna på egna meriter.
Sen den jävla lipsillen JL, en helt lysande förare som sänker sig själv genom sitt ständiga pipande. Han är fan ta mig mer irriterande än urinvägsinfektion. Och hur dum i huvet är inte karl-jäveln? Han sitter på pressträffen och tycker att VR borde straffas hårdare, hans teamkamrat. Och detta EFTER att straffet delats ut redan. Det hade varit en sak om han ville påverka tävlingsledningen men beslutet var redan taget. Han skulle ha talat om att han vill vinna på egen körning, tråkigt att VR inte fick chansen att utmana, att han inte sett situationen och inte vill uttala sig innan mm. Korkad eller drömmde han om att suga på klubban när det var mediaträning i skolan?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|