Maxxi skrev:2050837Jag trodde konspirationstråden var ett skämt Men på fullaste allvar verkar det finnas folk som tror att USA själva sänkte sitt folk i WTC.
Professorn skrev:2054368varför skulle inte Bush & Co kunna blåsa andra amerikaner, när företagsledningen på Enron kunde blåsa sina anställda? Båda är (var i Enronfallet) toppstyrda hierarkier, med en korrupt elit.
lee skrev:2054975Med den typen av logik skulle man kunna leta upp en likhet mellan dig och Mijailo Mijalovic och göra det sannolikt att du sköt Palme.
Dags att erkänna?
Gabor skrev:
Halogen skrev:2056298Snart kommer Professorn tala om för dig att du är lurad av media, att allt är en stor lögn och att du måste börja tänka själv, gärna kryddat med lite länkar och citat från "svåra" böcker.
Halogen skrev:2056298Snart kommer Professorn tala om för dig att du är lurad av media, att allt är en stor lögn och att du måste börja tänka själv, gärna kryddat med lite länkar och citat från "svåra" böcker.
Låt säga att du bildat uppfattningen att alla svanar är vita, eftersom alla svanar du sett har varit vita. Låt säga att du bildat den uppfattningen för länge sedan. Låt säga att du ser en svart svan en dag. Skulle du fortfarande benhårt hålla fast vid att alla svanar är vita?Gabor skrev:2056738
Jag har redan bildat mig en uppfattning för länge sedan, proffe kan inte ändra på den hur mycket han än försöker. Låt han babbla.....
KGK skrev:2056803
Chock och förvåning i Sillerud
Plötsligt riktade världens medier sitt fokus på den lilla orten Sillerud i Värmland. Den lokala ICA-handlaren och navet i byn, Rickard Ohlin, berättar om ett vansinnigt mediepådrag.
http://www.svd.se/dynamiskt/inrikes/did_12282606.asp
Professorn skrev:2057851Låt säga att du bildat uppfattningen att alla svanar är vita, eftersom alla svanar du sett har varit vita. Låt säga att du bildat den uppfattningen för länge sedan. Låt säga att du ser en svart svan en dag. Skulle du fortfarande benhårt hålla fast vid att alla svanar är vita?
Halogen skrev:2060267Problemet är att du inte har sett en svart svan, du har sett en film på internet där en snubbe påstår att det finns en svart svan.
Professorn skrev:Fler och fler vågar nu yttra sig. Dags att uppgradera världsbilden och fatta att de kommande åren kommer vara avgörande för mänskligheten? Dags att vakna, uppsöka information, engagera sig, ta sitt ansvar?
Antingen är man med Bush&Co, eller mot dem. Precis som han själv säger. Och den som inte säger ifrån går med på det som sker.
Jaha, och vad skulle det bero på tycker du ?Gabor skrev:2060206professorn....
man behöver inte undra varför du inte har några gästboksinlägg.....
Man kan ju undra varför ditt nick har en specifik betydelse på mitt språkGabor skrev:2060206professorn....
man behöver inte undra varför du inte har några gästboksinlägg.....
Ravetrancer skrev:Jag skulle mer tro att Bush passade på att fixa till lite när det väl hände att en terroristattack kom. Alltså, Bush står nog inte bakom, men han har dock saltat på lite för att få foket på sin sida och för att få kunna ge sig ut i krig.
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
|
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
|
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|