929-tråden

sinsinatra

Guest
Nej, gick det en dokumentär igår ?
Tittar aldrig på tv numera , det är något med envägskommunikation som inte passar mig riktigt

/Martin

ok, det var hur som helst en dokumentär om polyamorösa män och kvinnor i olika förhållanden...
 

Mr_SoaP

Äntligen säsong!
Gick med
15 Mar 2004
Ort
Ytterby
Hoj
Såld
Gick kanon med klockan =P
Men nu undrar jag lite lätt hur man justerar upp ljuset stod lite lågt vid besiktningen men jag behöver inte åka in o visa upp det utan bara fixa till det.

//Joakim
 

ist

no fika, no ride!!
Gick med
22 Aug 2005
Ort
Ljungbyholm
Hoj
KTM 660-04.....och en halv buell
finns det någon som kan rekomendera bra krashpuckar (och vart man kan köpa de) till en 929-00...tänkte ha en hel cykel i år...:tungan

MVH/Micke
 

Skuggan

Guest
På tjejens moppe ( som är metallicblå,gul,vis osv ) är dom gula fälten dekaler och inte lack..

Lacken på hennes e blå, resten är dekaler...

Ok, men det var inte det jag undrade!

Kanske måste tillägga att det är den gula lacken jag undrar vad den har för färkod och inte om det sitter några dekaler på Hojjen. Någon som vet?
 

DanSund

Ny medlem
Gick med
1 Feb 2005
Ort
Mariehamn
Hoj
ZX10R
Någon som vet färgkoden till 00ans gula?

Enligt www.colorrite.com så är färgerna och koderna följande på 00:ans 929:a. Jag skulle ha ett gult färgstift till min i vintras men färgbutikerna jag var till så hade inte färgerna i sitt sortiment. Kanske du har bättre tur.

Code Paint Name
NH1Z Gloss Black
Y124P Pearl Shining Yellow
R258 Winning Red
NH193P Pearl Crystal White
 

Skuggan

Guest
Enligt www.colorrite.com så är färgerna och koderna följande på 00:ans 929:a. Jag skulle ha ett gult färgstift till min i vintras men färgbutikerna jag var till så hade inte färgerna i sitt sortiment. Kanske du har bättre tur.

Code Paint Name
NH1Z Gloss Black
Y124P Pearl Shining Yellow
R258 Winning Red
NH193P Pearl Crystal White

OK, Tack! Min lackerare kan tydligen blanda till efter det där :tummenupp
 

Airborne

Careful with that axe Eugene
Gick med
14 Mar 2005
Ort
Stockholm
Hoj
929 '00
Vad kör ni för tändstift på era moppar? NGK CR9EHIX-9 stift ska vara bra iridium stift och kostar en bråkdel av vad märkesverstäder tar för sina.. Tänkte prova med såna men vill gärna ha synpunkter från er som brukar sköta era tändstift själva.
 

drapåtrissor

Ny medlem
Gick med
24 Jul 2006
Ort
Sthlm's södra.
Hoj
STR -13
Vad kör ni för tändstift på era moppar? NGK CR9EHIX-9 stift ska vara bra iridium stift och kostar en bråkdel av vad märkesverstäder tar för sina.. Tänkte prova med såna men vill gärna ha synpunkter från er som brukar sköta era tändstift själva.

Har kört med sådana sen påställning i år och de funkar perfekt, märker ingen skillnad mot orginal-Denso.

/mvh/
 

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
Vad kör ni för tändstift på era moppar? NGK CR9EHIX-9 stift ska vara bra iridium stift och kostar en bråkdel av vad märkesverstäder tar för sina.. Tänkte prova med såna men vill gärna ha synpunkter från er som brukar sköta era tändstift själva.

Köper du dom i Sverige eller utomlands? Sägs ju vara rejält billigare att beställa från USA annars trots porto och ev. tull.
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top