drapåtrissor
Ny medlem
Har kört med sådana sen påställning i år och de funkar perfekt, märker ingen skillnad mot orginal-Denso.
/mvh/
Köpta på Ebay UK, http://stores.ebay.co.uk/CARPARTS-BULBS-and-STYLING
jättebilligt
Har kört med sådana sen påställning i år och de funkar perfekt, märker ingen skillnad mot orginal-Denso.
/mvh/
no risk, no fun!?! fråga inte så mycket, sätt sågen i den bara
Köper du dom i Sverige eller utomlands? Sägs ju vara rejält billigare att beställa från USA annars trots porto och ev. tull.
Drapåtrissor när du beställde vad fick du betala i porto? Tar de £2.1 per stift oavsett mängd?
Minns inte men totalen vart 368:- för fyra stift inkl. frakt, landade i brevlådan i vadderat kuvert.
Bild på min kraschpucksmodell från Bikersneed.
Hoppas den har en hylsa i sig, så du inte drar bulten enbart mot nylonet. annars kommer det bakre motorfästet i cylindern gå av...
tog först isär dämparen o kapade bort 15cm med rondell,insatsen lika mycket,sen svetsa ihop,klartser cleant ut!! har ett likadant system, också funderat på att kapa lite, speciellt med tanke på ljudet. vart och hur kapade du?
tog först isär dämparen o kapade bort 15cm med rondell,insatsen lika mycket,sen svetsa ihop,klart
Hoppas den har en hylsa i sig, så du inte drar bulten enbart mot nylonet. annars kommer det bakre motorfästet i cylindern gå av...
I framkantsmutt, var min tanke också, gjorde du det i fram eler bakkant? har inte dämparen i närheten så jag kan titta på den just nu näml.
Hej påp er. Jag tänkte bara kolla en sak med er andra. Min 929 kan ibland klonka till litegran. Vid kallstart sker det kanske 1 på 4 gånger. Och nån gång när man kör. Bara på 1 an och 2 ans växel och oftast när man ligger någonstans mitt i mellan gas och avslag. Vad är det som låter? farligt? Jag har ju kört ca 500 mil sen jag köpte den och det har ju inte blivit värre.
Ska väll tillägga att det låter från nedre delen av motorn. Jag antar att det har att göra med växellådan eller kopplingen eller ja, vad tror ni ?
Annars går den som ett skott
Hej påp er. Jag tänkte bara kolla en sak med er andra. Min 929 kan ibland klonka till litegran. Vid kallstart sker det kanske 1 på 4 gånger. Och nån gång när man kör. Bara på 1 an och 2 ans växel och oftast när man ligger någonstans mitt i mellan gas och avslag. Vad är det som låter? farligt? Jag har ju kört ca 500 mil sen jag köpte den och det har ju inte blivit värre.
Ska väll tillägga att det låter från nedre delen av motorn. Jag antar att det har att göra med växellådan eller kopplingen eller ja, vad tror ni ?
Annars går den som ett skott
Är det bra och stabil varvtal vid tomgång? Klonkar det oavsett rpm?
Tomgången är det inget fel på. Om det klonkar till när man kör så är det nog mest på ganske låga varv (kanske inte märker det vid högre)
Det händer ju som sagt inte när man gasar på eller slår av helt, bara mittimellen samt någon gång vi kallstart.
Kan det vara nåon form av tranmisionsspel? skumt
Är det som att motorn missar lite och sjunker lite i varv samma sekund? Min gör likadant.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|